שאלה דחופה - בהריון!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה - בהריון!!
    שירי
    12/05/2010

    שלום רב,
    אני בת 29 ובהריון ספונטני ותקין בשבוע 17. בעבר סבלתי רבות מדלקות חוזרות בדרכי השתן וקיבלתי טיפול אשר כלל לקיחת כדור מיקרודנטין (אני חושבת) אחרי כול קיום יחסי מין וזה עזר. כאשר הפסקתי לקחת גלולות למניעת הריון התופעה נעלמה לחלוטין והפסקתי גם עם הטיפול. לאורך שנים והדלקות גם סבלתי כמה פעמים מכאבים בגב ובטן צד ימין אך גם באולטראסאונד שעשו לפני כמה שנים לא מצאו שום בעיה בכליה.

    עכשיו קרה לי כבר פעמיים בהריון שהתאפקתי דקה יותר מידי והחלו לי כאבים עזים ואף משתקים בכליה הימנית שגולשים גם לצד ימין ולבטן. כאבים שלא מאפשרים לי לזוז למשך כשעה וממש מפחידים ואז לאט לאט נעלמים לחלוטין. מידי פעם יש לי גם אי נוחות וכאבים קלים באזור זה ללא קשר לאיפוק.

    האם התופעה נורמלית להריון? מה לעשות ?

    דחוף! אני לחוצה עבור התינוקת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה - בהריון!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שירי.

    ד''ר יואל מץ
    12/05/2010

    לא ברור שהכאבים והמיחושים שאת מתארת קשורים לכליה או לזיהומים שהיו לך בעבר בדרכי השתן.
    על מנת לשלול סיבה כליתית לכך אני מציע לבצע אולטרהסאונד של דרכי השתן שהיא בדיקה בטוחה לעובר ולא קשורה בקרינה או תופעות לואי אחרות. בנוסף כדאי לבדוק בדיקת שתן לכללית ותרבית על מנת לשלול זיהום בדרכי השתן. בכל מקרה עליך להיות בקשר עם הרופא הגינקולוג העוקב אחר ההריון שלך ולדוח על התופעה.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! וגם....

    שירי
    12/05/2010

    שלום ד"ר תודה על תשובתך,

    הקישור לכליה הוא בגלל הכאבים בגב וזה מין כאב שמקרין לאורך הצד ועד הבטן וכן כואב בנגיעה, בנוסף, בימים האחרונים נעלמה לי התחושה של הצורך במתן שתן, אני הולכת כי אני רגילה אבל בתחילת ההריון הייתי הולכת הרבה יותר ולפתע פחות משמעותית ולא הפחתתי בשתייה.
    התחושה היא כאילו "נסתם איזה צינור" ....

    ודווקא בגלל שאני מכירה היטב את נושא הזיהומים בשתן והפעם אין לי צריבה בכלל על כן נבהלתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שירי

    ד''ר יואל מץ
    13/05/2010

    בהריון יש כל מיני שינוים ותופעות בגוף הקשורות לשינויים הורמונלים שבהריון ולחץ של העובר המתפתח על אברי הבטן שלך. בין היתר יש הרחבה פיזיולוגית מסויימת של השופכנים והכליות.במידה קלה ההרחבה נורמלית אבל לפעמים היא משמעותית יותר ואז יש להתיחס אליה . אולטרהסאונד של דרכי השתן יאבחן מצב זה.

    בהצלחה והריון נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו