פגיעה קלה בזיקפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה קלה בזיקפה
    בן 25
    07/06/2010

    שלום רב,

    אני השתמשתי בטבליות למיסיל ובמשחת למיסיל כדי לטפל בפטריה שיש לי במפשעה, זו פטריה שהייתה במפשעה במשך 5 שנים לפי הערכתי.
    טיפלתי בפטרייה שבמפשעה ועכשיו העור טבעי ובריא ,אבל יש לי תחושה שיש לי פגיעה קלה בזיקפה, האם זה ייתכן בגלל השימוש הממושך שלי בתרופה? כי הטיפול בפטרייה היה ארוך מהרגיל, הטיפול בעזרת המשחה כלל בהתחלה 24 ימים, ולאחר שבוע מהפסקת המשחה, שוב צמחה פטריה (צמיחה קלה) ולכן המשכתי לעוד 10 ימים במשחה. ולכן בסך הכל זה 34 ימים. ויש אזור מסויים, קטן יחסית שלא טיפלתי בו בהתחלה ולכן התחלתי למרוח עליו משחה במשך חודש וחצי, ולאחר שלא היה שיפור פניתי לרופא והוא אמר שזו דלקת ונתן לי טבעדרם וזה הצליח.
    האם יכול להיות ששימוש ממושך כזה בלמיסיל על המפשעה יגרום לפגיעה קלה בזיקפה? או שהתרופה בכל מקרה לא חודרת מעבר לעור? האם יכול להיות שהמשחה נכנסה עמוק יותר בגלל השימוש הממושך והגיעה לורידים מסויימים ופגעה בהם? או למשל פגעה במנגנוני הזיקפה שנמצאים באזור המפשעה או האגן? או שהפגיעה בזקפה היא כתוצאה מבעיה אחרת ולא מהתרופה בכל מקרה גם אם השימוש היה ארוך מהרגיל?
    אני בן 26.

    תודה רבה
    אשמח לקבל את עזרתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה קלה בזיקפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    07/06/2010

    פגיעה בזקפה איננה אחת מתופעות הלוואי המתוארות של למיסיל.
    יתכן להבעיה הינה על רקע לא פיזיולוגי דווקא.
    אנא פנה להערכת רופא\ אורולוג בנושא,
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו