בעיות בשלפוחית???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בשלפוחית???
    אלינור
    22/06/2010

    שלום רב,

    אני בת 30 , ללא הריונות. לפני 6 וחצי שבועות עברת לפרוסקופיה להוצאת ציסטה שחלתית וניקןי אנדומטריוזיס- שחלות, רחם, אגן ושלפוחית.

    בערך שבועיים אחרי הניתוח (ז"א לפני חודש) החלו לי כאבים בצד ימין בבטן התחתונה במיוחד בסוף הטלת השתן. עשיתי בדיקות שתן ולהלן התוצאות:

    Nitrit (U) NEGATIVE
    Ketone (U) NEGATIVE 0,00 - 0,00
    Glucose (U) NORMAL 0,00 - 0,00
    Urobilinogen (U) NORMAL 0,00 - 1,00
    Bilirubin (U) NEGATIVE 0,00 - 1,00
    Protein (U) 30.00 mg/dL 0,00 - 30,0 .(.........*).
    Leucocytes (U) 500.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
    Erythrocytes (U) 10.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(.........*).
    Leucocytes (U)/Field 10.00 Leuco/F
    Erythrocytes (U)/Field 2.00 Ery/F
    Mucous (U) +++
    Squamous Epithelial Cell ++

    לא לקחתי כלום. הכאבים קצת השתפרו אבל בשבוע האחרון החלו לי כאבים באיבר מין עצמו, סוג של דקירות שבאות לסירוגין כל הזמן באותו צד - ללא הפרשות. עשיתי שוב את הבדיקות ולהלן התוצאות:
    ========
    PH (U) 5.50 5,00 - 8,00 .(.*........).
    Nitrit (U) NEGATIVE
    Ketone (U) NEGATIVE 0,00 - 0,00
    Glucose (U) NORMAL 0,00 - 0,00
    Urobilinogen (U) NORMAL 0,00 - 1,00
    Bilirubin (U) NEGATIVE 0,00 - 1,00
    Protein (U) 10.00 mg/dL 0,00 - 30,0 .(..*.......).
    Leucocytes (U) 100.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
    Erythrocytes (U) 10.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(.........*).

    Urine Culture תרבית שלילית

    הלכתי לרופא נשים שלי לבדיקה, הוא לא מצא כלום ונתן לי כדור נגד פטריה. לקחתי אותו אבל הכאבים רק החמירו. הכאב נמצא בצד ימין איפה שהיתה הציסטה ועיקר האנדומטריוזיס.

    1. האם הסימפטומים יכולים להצביע על פגיעה בשלפוחית כתוצאה מהניתוח?
    2. על מה עוד הם יכולים להעיד?
    3. מה היית ממליץ לעשות?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בשלפוחית???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    22/06/2010

    לא ניראה שמדובר בנזק לשלפוחית כי זה מלווה בכאב מאד חד תוך כדי הטלת שתן ונחלש בהמשך. כי מדובר במחלה מפושטת וניתוח נרחב ישנה אפשרות של מעורבות שופכן ימני בתהליך אנדומטריוטי או בנזק לשופכן בניתוח. ממליץ לבצע סונר כליות ובמידה וקיימת התרחבות של כליה ימנית שמעלה חשד לאחת מההופציות להמשיך בירור ע"י CT.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, משהו נוסף

    אלינור
    23/06/2010

    המון תודה על תגובתך.

    מה יכולה להיות הסיבה שכבר חודשיים (והתחיל אחרי הניתוח) יש לי Erythrocytes, Protein ו Leucocytes בשתן?
    בנוסף, עד כמה הבירור 'בהול' ומהם השלכות של חוסר טיפול ?


    תודה רבה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    30/06/2010

    ברגע שמעלים חשד לחסימת שופכן ובעקבותה חסימת הכליה מקובל לבצע בירור בהקדם כי כליה חסומה מאבדת את התפקודה הדרגתית ואם המצב כן קיים ישנו צורך בטיפול (ניקוז הכליה) בהקדם. לכן ממליץ לפנות לרופא משפחה ולבקש הפניה לאולטראסאונד- בדיקה לא פולשנית ומספיק מדוייקת.
    במידה ובסונר לא יראו ממצאים פתולוגיים ניתן לשקול ציסטוסקופיה- הסתקלות דרך מכשיר אופטי לתוך השלפוחית לוודא שאין מעורבותה באנדומטריוזיס שיכול להסביר את לויקוציטים ואריטרוציטים בשתן.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו