ערמונית מוגדלת .וסוגי ניתוח.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערמונית מוגדלת .וסוגי ניתוח.
    חיים
    22/06/2010

    1) אני עומד לעבור ניתוח ,בשיטת TURP. ויש אנשים ששואלים באתר שעברו ניתוח בשיטת TRAP
    מה ההבדל בין שניהם.
    2) כפי שנאמר לעיל שאני עומד לעבור ניתוח בשיטת TURP משמעות כריתה חלקית.ונאמר לי שהערמונית אין לה תפקיד יותר.השאלה שלי היא למה לא כורתים אותה לגמרי ,כדי למנוע חלילה גידולים סרטניים בעתיד.
    3)למה רק שיש בעיות לאנשים עולים ושואלים כל מיני שאלות .זו כמובן זכותם.אני מבקש גם אנשים שעשו כל מיני ניתוחים אורולוגים,ועברו בהצלחה ואין בעיות יותר .רצוי גם לציין זאת כדי לעודד אנשים
    כמוני, שאני כל כך דואג ומתלבט.בניתוח שאני עומד לעבור.

    ישר כח ובתודה מראש גם לבעלי האתר וגם לשואלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    22/06/2010

    אני לא מכיר ניתוח שנקאה TRAP, כניראה שישנה טאות בשם.
    זה נכות שניתוח כריתת ערמונית שלמה (הניתוח נקראה כריתת ערמונית רדיקאלית) עושים רק במקרים של סרטן הערמונית ולא במקרים של ערמונית שפירה מוגדלת ומפריעה להטיל שתן חופשית. הסיבה לזה פשוטה - לניתוח כריתה רדיקאלית ישנם סיבוכים ותופעות לווי קשים בסבירות הרבה יותר גבוהה לעומת ניתוח TURP ולכן לא מקובל לסכן את המטופל כשזה לא הכרחי.
    לגבי ניתוח TURP - שיעור הצלחה כי 80-90%, החלמה יחסית קלה ומי שעבר את הניתוח בהצלחה לא חושב שיכול להיות מצב שונה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו