כנראה דלקת בערמונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כנראה דלקת בערמונית
    אבי
    26/06/2010

    מזה מספר שנים שאני מתלונן לפני רופא המשפחה על כאבי בטן באזור מעל לפין. הרופא מישש לי את הערמונית ולא מצא רגישות מיוחדת.כמו כן הוא טען שיש תסמונת כזו של אי נוחות באזור הפרוסטטה ונתן לי כדורים ששמם הוא: פרמיקסון . הכדורים לא עזרו ולפני שנה התגברו הכאבים והרופא נתן לי דוקסילין למשך חודש פעמיים ביום. לאחר חודש הכאבים נעלמו לגמרי. והייתה לי שנת שקט. במהלך השנה הופניתי לאולטראסאונד של הפרוסטטה והאשכים דבר שנמצא תקין (למעט שנאמר לי שבאשך ימין ....שכאב לי, יש כלי דם מורחבים. כמו כן אובחן אצלי דם בזרע. פניתי לאורולוג וזה טען שמאחר שהכאבים עברו זה דבר שלא צריך להבהל ממנו.
    לפני חודש הגעתי למדא עם כאבים חריפים מעל לפין ובאשכים שוב. בספירת דם יצא ליwbc -18.9:הרופא שם טען שזה כנראה פרוסטטיטיס ונתן לי ציפרוגיס למשך 3 שבועות דבר שהקל במעט על הכאבים. לאחר שבוע של הפסקה באנטיביוטיקה , ניסיתי לעשות קצת פעילות גופנית דבר שהחזיר את הכאבים מעל הפין ובאשכים במלוא עוצמתם. מאחר וזה סוף שבוע פניתי שוב למדא ושם הרופאה עשתה ספירת דם ששוב יצאה גבוהה wbc-14.6 . הרופאה נתנה לי דוקסילין למשך 30 יום ואמרה לי לדרוש במפגיע מרופא המשפחה שאגיע לאורולוג כמה שיותר מהר. התחלתי לקחת את הדוקסילין אבל עדיין יש לי התלבטות. לא היה לי חום למרות הספירה הגבוהה בשני המיקרים.
    האם תוכלו ליעץ לי בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כנראה דלקת בערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי

    אבי
    26/06/2010

    עשיתי פעמיים בדיקת psa והיא יצאה תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנראה דלקת בערמונית

    פרופ' אבי שטיין
    28/06/2010

    שלום אבי

    ייתכן אמנם שיש לך דלקת בערמונית וייתכן אפילו דלקת כרונית. לדעתי צריך לבצע לך אולטרסאונד טרנסרקטלי או CT כדי לברר אם אין מורסה של הערמונית שיכולה להסביר את הכדויות הלבנות המוגברות

    במידה ואין מורסה צריך לתרבת את השתן ולבצע בדיקת שתן כללית ותרבית לפני ואחרי עיסוי ערמונית

    בברכה

    פרופ' אבי שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו