מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כנראה דלקת בערמוניתאבי26/06/2010
מזה מספר שנים שאני מתלונן לפני רופא המשפחה על כאבי בטן באזור מעל לפין. הרופא מישש לי את הערמונית ולא מצא רגישות מיוחדת.כמו כן הוא טען שיש תסמונת כזו של אי נוחות באזור הפרוסטטה ונתן לי כדורים ששמם הוא: פרמיקסון . הכדורים לא עזרו ולפני שנה התגברו הכאבים והרופא נתן לי דוקסילין למשך חודש פעמיים ביום. לאחר חודש הכאבים נעלמו לגמרי. והייתה לי שנת שקט. במהלך השנה הופניתי לאולטראסאונד של הפרוסטטה והאשכים דבר שנמצא תקין (למעט שנאמר לי שבאשך ימין ....שכאב לי, יש כלי דם מורחבים. כמו כן אובחן אצלי דם בזרע. פניתי לאורולוג וזה טען שמאחר שהכאבים עברו זה דבר שלא צריך להבהל ממנו.
לפני חודש הגעתי למדא עם כאבים חריפים מעל לפין ובאשכים שוב. בספירת דם יצא ליwbc -18.9:הרופא שם טען שזה כנראה פרוסטטיטיס ונתן לי ציפרוגיס למשך 3 שבועות דבר שהקל במעט על הכאבים. לאחר שבוע של הפסקה באנטיביוטיקה , ניסיתי לעשות קצת פעילות גופנית דבר שהחזיר את הכאבים מעל הפין ובאשכים במלוא עוצמתם. מאחר וזה סוף שבוע פניתי שוב למדא ושם הרופאה עשתה ספירת דם ששוב יצאה גבוהה wbc-14.6 . הרופאה נתנה לי דוקסילין למשך 30 יום ואמרה לי לדרוש במפגיע מרופא המשפחה שאגיע לאורולוג כמה שיותר מהר. התחלתי לקחת את הדוקסילין אבל עדיין יש לי התלבטות. לא היה לי חום למרות הספירה הגבוהה בשני המיקרים.
האם תוכלו ליעץ לי בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי
אבי26/06/2010עשיתי פעמיים בדיקת psa והיא יצאה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנראה דלקת בערמונית
פרופ' אבי שטיין28/06/2010שלום אבי
ייתכן אמנם שיש לך דלקת בערמונית וייתכן אפילו דלקת כרונית. לדעתי צריך לבצע לך אולטרסאונד טרנסרקטלי או CT כדי לברר אם אין מורסה של הערמונית שיכולה להסביר את הכדויות הלבנות המוגברות
במידה ואין מורסה צריך לתרבת את השתן ולבצע בדיקת שתן כללית ותרבית לפני ואחרי עיסוי ערמונית
בברכה
פרופ' אבי שטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

