ווריקוצלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ווריקוצלה
    רוני
    06/07/2010

    שלום ד"ר
    אני בן 26. בערך בגיל 15 עברתי ניתוח ווריקוצלה אחרי שאובחנה אצלי כזו בדרגה 3.
    לזכרוני אחרי הניתוח הובהר לי שהניתוח התבצע בהצלחה.
    לפני מספר חודשים ביקרתי אצל אורולוג להתיעצות בנושא מסוים ועל הדרך הוא אמר שהוא מזהה ווריקוצלה בדרגה מסוימת אבל שלא מצריכה טיפול.
    לאחרונה אני מתחיל לחוש קצת כאבים באיזור ואני חושש שאולי זה חזר.
    יש לי כמה שאלות בנושא:
    ראשית, האם זה יכול לחזור, והאם במידה שכן הטיפול הוא שוב, רק ניתוח?
    שנית, האם אוננות יכולה לגרום להיווצרות בעיה זו? אוננות בצורה שגורמת יותר לחץ על האיזור כי היא נעשית בצורה שונה מהרגיל (אני חושב), היא נעשית כשהמאונן לבוש לגמרי וע"י חיכוך האיבר בתחתונים וביד הנמצאת מחוץ למכנס...
    אני מתנצל על התיאור הלא סימפטי אבל דבר זה מאוד מטריד אותי ואשמח לתשובה בנושא.

    בתודה מראש
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ווריקוצלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רוני

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    12/07/2010

    לאחר ניתוח תיקון ואריקוצל הורידים המורחבים נותרים ואולם הזרימה בהם פוסקת.
    כדי לקבוע האם הואריקוצל חזר ( וישנה אפשרות של הישנות הואריקוצל לאחר הניתוח ) יש לבצע בדיקת סונר דופלר של האשכים.
    אין קשר בין אוננות בכל צורה שהיא לבין היווצרות הואריקוצל.
    עם תשובות הסונר פנה לאורולוג להבנת התשובות ובירור נוסף באם מתבקש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה... וגם...

    רוני
    12/07/2010

    איך מבצעים את הסונר הזה? אפשר בלי הפניה מאורולוג? (פשוט קבעתי תור והוא עודנו רחוק...)
    בנוסף, עיקר הכאבים שלי הם בצד ימין (בשונה מואריקוצלה בד"כ, לא?) כאבים די חזקים לפעמים, ויתכן שהאיזור שם מעט מוגדל (אני לא בטוח), יכולות להיות לכך סיבות מסוכנות יותר מואריקוצל? כמובן שאפנה לאורולוג אבל עד שהתור יגיע הדבר מטריד אותי מאוד ואני שוקל לפנות לבי"ח או משהו בסגנון... אשמח לתשובתך המהירה.

    בתדה רבה

    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    13/07/2010

    רוב כאבים באזור שק האשכים נגרמים לא מאשכים עצמם אלה מאברים מסביב. ווריקוצלה היא לא ביעה דחופה ולא כל כך מסוכנת בגילך. לכן ההמלצה לפנות לרופא משפחה לבדיקה ראשונית והוא יכוון את הטיפולך בצורה מוסכלת.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו