שלפחוית עצבנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלפחוית עצבנית
    דני
    08/07/2010

    בן 66 , סובל מזה 10 שנים מדחיפות במתו שתן . איכות החיים נפגעת מכך, לא ישך בלילות וביום כל הזמן מרגיש צורך במתן שתן . ניסתי כבר מגוון של תרופות .
    צילומי אולטראסונד שנעשוים פעם בשנה מראים על ערמונית מוגדלת אך לא בצורה המצדיקה ניתוך . ואין שינוי בגודל הערמונית . כמות שתן מזערית לאחר התרוקנות , ואין עצירת שתן . הזרימה חלשה אך רצופה .

    נשקל נושא הסרת ערמונית בניתוח סגור . .

    אבקש חוות דעת לסיכוי השיפור לאחר ניתוח . או לאיונות אחרים

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלפחוית עצבנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דני

    ד''ר גאזי פארס
    08/07/2010

    גודל הערמונית איננו מדד שלפיו מחליטים אם לנתח או לא.
    ההחלטה לנתח מסתמכת על הרגשתך והסבל שלך ועל הממצאים בבדיקות.
    ניתוח של ערמונית קטנה בדרך כלל מתבצע בניתוח סגור דרך השופכה.
    אם זרם השתן חלש ואתה מרגיש דחיפות ותכיפות בהטלת השתן ומתעורר מספר פעמים בלילה להשתין ואין לך מחלה נוירולוגית כל שהיא אז הניתוח יעזור לך וישפר את איכות חייך.
    במקרה של ספק תעשה בדיקת אורודינמיקה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו