בדיקת אורודינמיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת אורודינמיקה
    משה
    09/07/2010

    שלום. אני סובל מזה כמה שנים מתכיפות גבוהה למדי בצורך להשתנה ומדליפה קלה ולא סדירה (לעיתים לא מורגשת) של שתן. הבעיה לא חמורה, אבל בהחלט מטרידה אותי. לאחר מספר נסיונות לטיפול תרופתי להפחתת כמות השתן שלא הועילו הרבה, האורולוג הציע לי לעבור בדיקת אורודינמיקה לבירור המצב. אני קצת מתלבט לגבי זה, כיוון שהבעיה אינה חמורה, ואני חושש שהבדיקה עלולה לגרום יותר אי-נעימות ופגיעה מהמצב שבגללו היא הוצעה.
    האם הבדיקה (במיוחד החדרת קטטר) כואבת? האם עלולה להיגרם בעקבותיה בעיה לטווח ארוך? בפרט, האם יש חשש שתפגע בתפקודי המיני? אציין כי אני צעיר יחסית למטופלים אורולוגיים (בן 41), בריא בהחלט כללית ופעיל מאוד מינית. האם יש יסוד לחששות שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת אורודינמיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יורם

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    12/07/2010

    אתה מתאר מצב אותו אתה מציין כמטריד ולא נעים בעיקר נושא בריחת השתן.
    בבדיקה אורודינמית נבדקת ההתנהגות של כיס השתן ותפקודו. תוצאות הבדיקה אמורות לסייע לאורולוג בהתאמת הטיפול ההולם לבעיה.
    הבדיקה כרוכה באי נעימות קלה של החדרת קטטר מאוד עדין לשלפוחית השתן דרכו ממלאים את כיס השתן בנוזל ומודדים את הלחצים בו.
    סיבוך נדיר יחסית אפשרי הוא דלקת בדרכי השתן בה ניתן לטפל בקלות באנטיביוטיקה.
    הבדיקה אינה גורמת לפגיעה בתפקוד המיני בכל צורה שהיא.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו