שתן בדחיפות גבוהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתן בדחיפות גבוהה
    חיים
    31/07/2010

    שלום רב
    אבי עבר ניתוח ערמונית בשיטה סגורה לפני כ3 חודשים, שבועים לאחר הניתוח בעקבות אצירת שתן
    אבי הגיע לבית חולים עם שארית שתן של ליטר וחצי,אבי עבר בדיקה אורדינמית שבא הוא אובחן בשלפוחית שתן אטונית,הוחלט שהוא יעשה צינטור עצמי לסרוגין ובמקביל יקבל כדור של בטאנכול 25 מילגרם 3 פעמים ביום ,אבי עושה צינתור אחד ביום ולוקח את הכדור יש לו שארית שתן בסוף יום בקטטר של כ150 סמק ,בימים האחרונים לאבי יש שתן כל מספר דקות שתן מועט ,שזה דבר בלתי נסבל ובלילה שאבי עושה את הקטטר יש לו שארית שתן קטנה מאד ,יש לציין שלאבי הוחלףבימים האחרונים כדור של לחץ דם הוא היה מקבל נורומופרסאן ודיזותיאזיד,וכיום הוא מקבל לוסארטאן ולוסרדקס ,שאלתי באופן כללי מדוע יש לו את הדחיפות בשתן מועט כל מספר דקות ,ומה אתה מציע לעשות,יש לציין שאבי עשה תרבית שתן ואין לו צמיחה.
    בתודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתן בדחיפות גבוהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן בדחיפות גבוהה

    פרופ' אבי שטיין
    31/07/2010

    שלום חיים

    ייתכן והשלפוחית של אביך מתאוששת ושריר השלפוחית מתחיל להתכווץ. יכול להיות שיש מקום להפחית ממינון הבטאנקול ולבדוק מה קורה. וייתכן ויש מקום לבירור אורודינמי חוזר. החלפת כדור ליתר לחץ דם לדעתי אינה גורמת לו לתופעה שציינת

    בברכה

    פרופ' אבי שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו