לקוציטיתים בשתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקוציטיתים בשתן
    מיכל
    01/08/2010

    שלום
    אני בשבוע ה= 27 לפני כשבוע עשיתי בדיקת דם שתן ויצא לקוציטים 500, התרבית היתה שלילית, רצ"ב הבדיקה
    | 10*3/micl | (
    4.5 *
    7.6 )
    11
    |


    RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | (
    3.8 *
    3.97 )
    5.3
    |


    Hemoglobin | g/dl | (
    11.7 *
    11.9 )
    16
    |


    Hematocrit | % | (
    35 *
    35.4 )
    47
    |


    MCV-Mean Cell Volume | fl | (
    79 *
    89 )
    97
    |


    MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | (
    27 *
    30 )
    34
    |


    MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | (
    31 *
    33.6 )
    36
    |


    RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
    11.6 *
    12.6 )
    15
    |


    Platelets | 10*3/micl | (
    150 *
    193 )
    450
    |


    MPV-Mean Platelet Volume | fl | (
    8.5 *
    12 )
    12.9
    |


    Neutrophils % | % | (
    40 *
    73.5 )
    75
    |


    Lymphocytes % | % | *
    21.5 (
    22 )
    44
    |


    Monocytes % | % | (
    3 *
    4.4 )
    13
    |


    Eosinophils % | % | (
    0 *
    0.5 )
    6
    |


    Basophils % | % | (
    0 *
    0.1 )
    2
    |


    Neutrophils # | # | (
    1.8 *
    5.57 )
    7.7
    |


    Lymphocytes # | # | (
    1 *
    1.63 )
    4.8
    |


    Monocytes # | # | (
    0 *
    0.33 )
    1.1
    |


    Eosinophils # | # | (
    0 *
    0.04 )
    0.6
    |


    Basophils # | # | (
    0 *
    0.01 )
    0.2
    |


    שתן-כללי

    PH (U) | | (
    5 *
    6.5 )
    8
    |


    Nitrit (U) | | NEGATIVE
    |


    Ketone (U) | | NEGATIVE
    |


    Glucose (U) | | NORMAL
    |


    Urobilinogen (U) | | NORMAL
    |


    Bilirubin (U) | | NEGATIVE
    |


    Protein (U) | | NEGATIVE
    |


    Leucocytes (U) | cell/µl | (
    0 )
    10 *
    500
    |


    Erythrocytes (U) | | NEGATIVE
    |


    בקטריולוגיה

    Urine Culture (Diaslide) | | תרבית שלילית
    |


    לאחר כשלושה ימים נשלחתי לעשות שוב בדיקת שתן ושוב יצא לקוציטים 500 עם תרבית שלילית
    יש לציין שהצריבה שיש לי היא בסוף מתן השתן
    אודה לכם אם תחזרו אלי לגבי האבחנה שלכם, והאם זה יכול לגרום נזק לעובר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקוציטיתים בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    03/08/2010

    אני מבין שסובלת מצריבה בתום הטלת השתן ולכן עשית פעמיים בדיקת שתן שהראתה לויקוציטים ופעמיים תרבית שתן שיצאה עקרה.
    תרבית שלילית פעמיים שוללת זיהום בשתן ולכן לא ממליץ לקחת אנטיביוטיקה. ממליץ לבצע סונר כליות ולשלול חסימת כליה. במידה וסונר יצא תקין ממליץ לחזור לבדיקות שתן אחרי הלידה ואז להחליט על צורך בבירור נוסף. לויקוציטים בשתן זה לא סיבה לנזק לעובר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו