ערב טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב
    עדי
    09/08/2010

    עשיתי תרבית שתן תוצאות:
    התהליכים
    תהליך הבדיקה התוצאה
    Urine culture POSITIVE

    התאמת הטיפול לחיידק
    שם החיידק שם האנטיביוטיקה קוד הרגישות תוצאת הרגישות הערות
    Kleb. pneumoniae >100000/ ml
    Amoxicillin/Clavul A רגיש <=2
    Cephalothin רגיש 4
    Cefuroxime רגיש 2
    Nitrofurantoin אדיש 64
    Sulfamethoxa/Trimeth רגיש <=20

    הרופאה נתנה לי אנטיביוטיקה דיספטיל פורטה והיום סיימתי אותה ועדיין מרגישה דחיפות בשתן בעיקר בלילה ללכת לעשות שוב תרבית? או ללכת לבקש עוד אנטיביוטיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל שלום,

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    10/08/2010

    טופלת באנטיביוטיקה מתאימה לרגישות החיידק.
    המשך תסמינים גם לאחר השמדת החיידק (משמע דלקת ללא זיהום) הינה תופעה ידועה ומוכרת.
    לצערי \ צערך תסמינים כגון אלו שאת מתארת יכולים לעיתים ( רחוקות אמנם) להמשך עד מספר שבועות, אם כי לרוב ניתן לצפות להטבה משמעותית \ החלמה תוך שבועיים- שלשה.
    מקקרה של צריבה,- סדורל 2 טבליות , X3 פעמים ליום יכול להקל על סבלך, כך גם כמוסות אורגנין ( אכינצאה וצמחי צבר).  
    במקרה של צמיחה חוזרת \ נוספת מיידית ,יש להשלים ברור על ידי אורולוג כולל הדמית דרכי השתן
    רצוי להמתין עוד 2-3 ימים ואז לחזור על התרבית. קרוב לודאי שהיא תהיה עקרה.
    לשלילת בעיה מבנית \ אבנים , אחר...
     בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו