שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אמירה
    19/08/2010

    שלום, אבי בן 57 עבר מס' אירועים מוחיים ברקע יתר לחץ דם, נוטל פלביקס ואספירין בין היתר לאחרונה הוא עבר עקירת 7 שיניים ובתק' זו אוזן בצורה שונה עם הנוגדי קרישה +קלקסאן כאשר מס' ימים אח"כ נאלצנו לפנותו למיון עם שתן דמי ,שפסק , כעת הוא עשה בדיקת שתן כחודש אחרי ורמת הכדוריות אדומות -700, יש לו כאב עז וצריבה באיזור איבר המין הוא הונחה לעשות ציסטוסקופיה (בדיקה ציטולוגית שעבר היתה תקינה)הוא פוחד מאדמהבדיקה ואני מתארת את זה בצורה עדינה מהבדיקה האם יש בדיקה שוות ערך פחות פולשנית שניתן לעשות ולאבחן את אותם ממצאים במידה וקיימים למשל CT, US, שהרי הם אבחנתיות בדיוק כמו הציסטוסקופיה במקרה שלו ובמידה ויש משהו לטפל בהרדמה מלאה או איזורית..בבקשה תגובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אמירה

    ד''ר גאזי פארס
    20/08/2010

    אין תחליף לציסטוסקופיה ול-CT במקרה של דימום מאקרוסקופי בשתן.שתי הבדיקות משלימות את הבירור של מערכת השתן. ה-CT בעיקר מאבחן מחלות בכליות ובשופכנים והציסטוסקופיה לאבחון מחלות שופכה ושלפוחית שתן.
    יש אפשרות לבצע את הציסטוסקופיה בהרדמה כללית או איזורית. נא לפנות לאורולוג מטפל ולבקש זאת.
    אך בשום אופן לא לוותר על הבדיקה.
    החלמה מהירה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו