רמה תקינה של psa

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמה תקינה של psa
    יעקב
    28/08/2010

    מה הרמה התקינה לאחר ניתוח רדיקאלי של הערמונית ותוך כמה זמן אפשר להגיד לעצמי שהחלמתי ואין לי גידול יותר כמובן תוך מעקב אך לכמה זמן 5 שנים ,10 שנים ואם חוזר חלילה אחרי כמה זמן ?ומה תחולת החיים לאחר ניתוח זה? ומתי ניתן לחזור ולקיים יחסי מין אחרי הניתוח?ומה דעתכם לגבי הטיפול התרופתי לשיפור הזקיפה לאחר ניתוח זה? ממתי מומלץ להתחיל באיזה תרופה והמינון ?


    תודה לכם שמקדשים מזמנכם לנן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמה תקינה של psa

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעקב שלום

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    30/08/2010

    כחודש וחצי לאחר הניתוח הרמה צריכה להיות קטנה מ-0.01 .
    ניתוח זה לא חברת ביטוח ולכן התשובה היא שאף פעם, אם כי בתלות בפרמטרים של המחלה שלך ובתשובה הפתולוגית שלאחר הניתוח ניתן לנבא סטטיסטית אי השנות בערכים של 95% .
    תוחלת החיים היא מה שאלוהים ומצבך הבריאותי הכללי יקצוב לך - נא להתיעץ לגבי זה עם רופא המשפחה ועם בורא עולם .
    לגבי יחסי מין ניתן לחזור לפעילות כבר כחודש לאחר הניתוח. יש הסבורים שטיפול משקם על ידי תרופות כגון ויאגרה וסיאליס עוזר בהתאוששות מהירה יותר. ניתן להתחיל מייד לאחר הניתוח במינון של 5 מג' ליום ( סיאליס ) או 25 מג' ליום ( ויאגרה).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו