פיענוח תשובות אולטראסאונד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח תשובות אולטראסאונד
    אלה
    28/08/2010

    ד"ר שלום. אני בת 26, בגיל 19 עברתי ניתוח לתיקון רפלוקס בכליה שמאלית .כשעשיתי US לאחר הניתוח התוצאות היו שהכלייה הימנית בגודל ומיקום תקינים:11.3 ס"מ ואילו הכלייה שמאלית מעט קטנה עם גבול כליה מעט לובולרי ומבנה פרנכימה שמור. בUS האחרון שעשיתי, לפני חודש פתאום חל שינוי: כלייה ימנית גודל: 10.2 ס"מ( בצד הזה בכלל לא היה לי רפולקס, למה היא קטנה??) וכליה שמאלית קטנה למדי:8.8 ס"מ עם קורטקס בלתי הומוגני לובולרי,מעט דקיק בעיקר בקטבים. מה זה אומר כל זה??עברתי ניתוח לתיקון רפלוקס, זה לא אומר שהמצב אמור לחדול מלהדרדר???
    אודה לך על תשובתך הכנה.
    אלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלוום

    ד''ר דמיטרי גולדין
    31/08/2010

    בדיקת סונר מאד תלויה במבצע ולכן להתיחס אליה צריך בזעירות. אם עוקבים אחרי מצב כרוני כמו שלך רצוי לבצע הבדיקה ע"י אותו מומחה כל הזמן כדי להשוות בדיקה נוכחית עם קודמת. לכן ההמלצה לקחת בדיקת סונר קודמת ולבקש הפניה לאותו מכון שביצע אותה עם בקשה מיוחדת להשווהה בין הבדיקות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו