בעיה בעת שהייה במיזוג אוויר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בעת שהייה במיזוג אוויר
    יוחאי
    08/09/2010

    שלום רב,
    לפני שנה התחילו לי כאבים מאוד חזקים בקצה איבר המין+לחץ בשלפוחית השתן+תכיפות מאוד גבוהה למתן שתן.
    הלכתי לאורולוג פרטי,שקבע שיש לי דלקת בערמונית,ונתן אנטיביוטיקה.
    הטיפול עזר בהתחלה,אבל הכאבים חזרו.
    הכאבים היו כה חזקים,עד שאושפזתי במחלקה אורולוגית,שם אמרו לי,שאין ולא הייתה דלקת בערמונית,והשכל תקין.
    הם טענו שהבעיה שלי היא פסיכוסומטית,מכיוון שאני חולה כרוני במחלת נפש.
    מפה לשם,גררתי את זה עד עכשיו,אבל אני כבר לא יכול לשאת זאת יותר.
    היום הייתי בסופר,שם יש מיזוג חזק,ופשוט היו לי כאבי תופת.
    רק חיכיתי לחזור הביתה וללכת לשירותים.
    מה אפשר לעשות?
    יש לציין,שחלק מהתרופות הפסיכיאטריות שניתנו לי,עזרו לא מעט.(טופרניל)
    האם יש כדורים שעוצרים את התכיפות במתן שתן?(גם ללא מזגן)
    על איזה ביגוד אפשר להמליץ לי?(תחתונים מיוחדים/מכנסונים)
    אני הולך כל היום עם מכנסיים ארוכים.
    מעולם לא הייתה לי בעיה כזו,ואף עבדתי בטמפרטורות שמתחת לאפס.
    תודה,
    יוחאי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יוחאי

    ד''ר יואל מץ
    09/09/2010

    אני מניח שאם היית מאושפז במחלקה אורולוגית עברת את כל הבירור על מנת לשלול בעיה אורגנית כסיבה לתלונותך.בכל זאת אני ממליץ להמשיך במעקב צמוד אצל האורולוג המטפל שלך.
    קור סביבתי יכול להשפיע במידה מסוימת על התכיפות במתן השתן אבל אני לא מאמין שהקור של המיזוג גרם לכאבים החזקים שאתה מתאר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו