התיעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות
    עדי
    27/10/2010

    אני סובלת כשבעה חודשים מתכיפות ודחיפות קשה במתן שתן אפילו לעיתים כל רבע שעה.
    חוסר התרוקנות וכאב בנרתיק.(אני בת 52)
    מספר בדיקות שתן תקינות,us דרכי השתן וכליות שנעשה לפני שבעה חודשים תקין עם שארית של 24 סמ"ק,אורודינמיקה לא היתה תקינה וגם בזמן מלוי השלפוחית הרגשתי לחץ רב,בבדיקה נראה שיש לי שארית גדולה של 150 סמ"ק,תחושה מוגזמת וירודה בהענות השלפוחית וזרם איטי וממושך,כיממה לאחר בדיקת האורודינמיקה היה לי מעט דם בשתן והתכיפות גברה כמו כן החלו כאבים לסירוגיןעד היום.לאחר מכן עשיתי בדיקת שארית ויצא שאין לי שארית וזרימה תקינה אולם שבוע שעברעשיתי בדיקת שארית לאחר שהתרוקנתי ויצא שיש לי 45 סמ"ק ,הרופא אמר לי שוב להתרוקן ולעשות בדיקה שארית נוספת ויצא שיש לי 65 סמ"ק,יותר מהבדיקה הקודמת ואיך זה יתכן?
    האם יש לי איזו חסימה ואיך אפשר לבדוק את זה,כמו כן אמרו לי שיתכן וזה תסמונת השלפוחית הכואבת וכדאי לעשות ציסקופיה בהרדמה עם ניפוח השלפוחית.
    אני ממש חוששת מבדיקה או ניתוח כמו שקוראים לזה אך גם לא יכולה לסבול ולחיות ככה.
    אשמח לדעתכם ואם אפשר להמלצתכם על רופא העוסק בנושא מאזור המרכז
    מאוד מודאגת שאולי זה גם איזה גידול.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות - תגובה

    ד''ר גאזי פארס
    28/10/2010

    שלום רב,
    קיים דיסקריפנס בין האורודינמיקה שמראה שארית גדולה לבין בדיקות השארית ב-US ובמכשיר ה-BLADDER SCAN .את מציינת שהאורודינמיקה איננה תקינה ???.
    בכדי להמליץ לך על טיפול בעצם את צריכה לעשות 5 דברים ולקבל תוצאות ברורות של כל אחת מהן:
    1- אורודינמיקה מקיפה עם תוצאות ברורות.
    2- ציסטוסקופיה בהרדמה כללית עם או בלי ביופסיות מכיס השתן בהתאם לממצאים- בדיקה לא מסוכנת ולא קשה.
    3- לעשות בדיקות שתן לכללית ולתרבית.
    4-לעשות שתן לציטולוגיה 3X בקופ"ח.
    5- יעוץ רופא נשים.בשאלה של בעיה גיניקולוגית שמסבירה את הכאבים.
    בהתאם לתוצאות האורולוג המטפל ימשיך בטיפול.
    החלמה מהירה,
    ד"ר פארס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה,ועוד שאלה

    עדי
    29/10/2010

    ציינת שכדאי לעשות את הציסטוקופיה בהרדמה מלאה,מדוע לדעתך?
    האם יתכן שזה תסמונת ic והכאב בנרתיק זה מכך?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אירית,

    ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום
    30/10/2010

    אכן אחת האפשרויות היא IC.
    האבחנה מתקבלת ע"י שלילת כל הגורמים האחרים האפשריים.
    ניתן להתחיל בבדיקת ציסטוסקופיה ללא הרדמה ואז באם יש צורך בביופסיה לבצע בדיקה נוספת בהרדמה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר יורם דקל-עוד שאלה

    עדי
    30/10/2010

    נאמר לי שבבדיקה בהרדמה מלאה יש גם צד טיפולי(ניפוח השלפוחית)
    מה זה נותן והאם יכל לעזור ולהפחית את התכיפות הנוראה שלי ולעזור אם אכן יש לי את תסמונת השלפוחית הכואבת.
    התכיפות והדחיפות מטריד ומציק לי הרבה יותר מהכאב בנרתיק שיש לי לעיתים והאם לאחר שהשלפוחית התרגלה להתרוקן בתדירות רבה כל כךמספר חודשים יש סכוי שתחזור לתפקד נורמלי או שזה בלתי הפיך..

    תודה
    אירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו