מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התיעצותעדי27/10/2010
אני סובלת כשבעה חודשים מתכיפות ודחיפות קשה במתן שתן אפילו לעיתים כל רבע שעה.
חוסר התרוקנות וכאב בנרתיק.(אני בת 52)
מספר בדיקות שתן תקינות,us דרכי השתן וכליות שנעשה לפני שבעה חודשים תקין עם שארית של 24 סמ"ק,אורודינמיקה לא היתה תקינה וגם בזמן מלוי השלפוחית הרגשתי לחץ רב,בבדיקה נראה שיש לי שארית גדולה של 150 סמ"ק,תחושה מוגזמת וירודה בהענות השלפוחית וזרם איטי וממושך,כיממה לאחר בדיקת האורודינמיקה היה לי מעט דם בשתן והתכיפות גברה כמו כן החלו כאבים לסירוגיןעד היום.לאחר מכן עשיתי בדיקת שארית ויצא שאין לי שארית וזרימה תקינה אולם שבוע שעברעשיתי בדיקת שארית לאחר שהתרוקנתי ויצא שיש לי 45 סמ"ק ,הרופא אמר לי שוב להתרוקן ולעשות בדיקה שארית נוספת ויצא שיש לי 65 סמ"ק,יותר מהבדיקה הקודמת ואיך זה יתכן?
האם יש לי איזו חסימה ואיך אפשר לבדוק את זה,כמו כן אמרו לי שיתכן וזה תסמונת השלפוחית הכואבת וכדאי לעשות ציסקופיה בהרדמה עם ניפוח השלפוחית.
אני ממש חוששת מבדיקה או ניתוח כמו שקוראים לזה אך גם לא יכולה לסבול ולחיות ככה.
אשמח לדעתכם ואם אפשר להמלצתכם על רופא העוסק בנושא מאזור המרכז
מאוד מודאגת שאולי זה גם איזה גידול.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התיעצות - תגובה
ד''ר גאזי פארס28/10/2010שלום רב,
קיים דיסקריפנס בין האורודינמיקה שמראה שארית גדולה לבין בדיקות השארית ב-US ובמכשיר ה-BLADDER SCAN .את מציינת שהאורודינמיקה איננה תקינה ???.
בכדי להמליץ לך על טיפול בעצם את צריכה לעשות 5 דברים ולקבל תוצאות ברורות של כל אחת מהן:
1- אורודינמיקה מקיפה עם תוצאות ברורות.
2- ציסטוסקופיה בהרדמה כללית עם או בלי ביופסיות מכיס השתן בהתאם לממצאים- בדיקה לא מסוכנת ולא קשה.
3- לעשות בדיקות שתן לכללית ולתרבית.
4-לעשות שתן לציטולוגיה 3X בקופ"ח.
5- יעוץ רופא נשים.בשאלה של בעיה גיניקולוגית שמסבירה את הכאבים.
בהתאם לתוצאות האורולוג המטפל ימשיך בטיפול.
החלמה מהירה,
ד"ר פארס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,ועוד שאלה
עדי29/10/2010ציינת שכדאי לעשות את הציסטוקופיה בהרדמה מלאה,מדוע לדעתך?
האם יתכן שזה תסמונת ic והכאב בנרתיק זה מכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אירית,
ד''ר יורם דקל - מנהל הפורום30/10/2010אכן אחת האפשרויות היא IC.
האבחנה מתקבלת ע"י שלילת כל הגורמים האחרים האפשריים.
ניתן להתחיל בבדיקת ציסטוסקופיה ללא הרדמה ואז באם יש צורך בביופסיה לבצע בדיקה נוספת בהרדמה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר יורם דקל-עוד שאלה
עדי30/10/2010נאמר לי שבבדיקה בהרדמה מלאה יש גם צד טיפולי(ניפוח השלפוחית)
מה זה נותן והאם יכל לעזור ולהפחית את התכיפות הנוראה שלי ולעזור אם אכן יש לי את תסמונת השלפוחית הכואבת.
התכיפות והדחיפות מטריד ומציק לי הרבה יותר מהכאב בנרתיק שיש לי לעיתים והאם לאחר שהשלפוחית התרגלה להתרוקן בתדירות רבה כל כךמספר חודשים יש סכוי שתחזור לתפקד נורמלי או שזה בלתי הפיך..
תודה
אירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דלקת בערמונית בעיות זקפה- בן 44
קריאטנין גבוה בדם- בן 16
בעיות זקפה ושפיכה- שינוי באיבר המין
תוצאות ספירת זרע בן 20
כאבים ברצפת האגן- ערמונית או בעיה אחרת
דלקת ערמונית כרונית לבן 65
ערכי בדיקות pss מה המשמעות?
עקמת פתאומית באיבר המין מלפני כחודש
אספרמיה/אזוספרמיה אי שפיכה מה הטיפול המומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

