האם לחכות בין הביופסיה לניתוח 3 חוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לחכות בין הביופסיה לניתוח 3 חוד
    שני
    28/10/2010

    שלום.
    לאבי גילו סרטן בבלוטת הערמונית.
    ה PSA בשנת 2005 היה 1.1
    במרץ 2009 PSA היה 2.3
    באוגוסט 2010 PSA 3.8
    ב 10.10 נעשתה ביופסיה עם ממצא גליסון (3+4) 7
    60% מהפרפרט מימין ופוקוס מיקרוסקופי משמאל
    הרופא המליץ להמתין 3 חודשים כדי שהערמונית תתרפא ורק לאחר מכן לבצע את הניתוח
    זאת אומרת, לעבור ניתוח בסוף ינואר
    האם לא מסוכן להמתין עד סוף ינואר? זה בעצם לחכות יותר משלושה חודשים?
    האם לא מומלץ להוריד את הגידול במיידית?
    האם אין אפשרות שהגידול יתפשט לחלקים אחרים בגוף עד הניתוח?
    תודה רבה
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לחכות בין הביופסיה לניתוח 3 חוד - תגובה

    ד''ר גאזי פארס
    28/10/2010

    שלום רב,
    לפי הניתונים שמסרת הגידול בערמונית ואיננו מסכן את אבא ב-3 החודשים הקרובים.
    ככלל סרטן הערמונית מתפתח לאט .
    רוב האורולוגים מחכים חודשיים עד 3 חודשים אחרי הביופסיה עד שאזור הערמונית ירגע ויחלים מהדקירות של הביופסיה.
    אין בעיה לחכות 3 חודשים אך לא יותר.
    החלמה מהירה,
    ד"ר פארס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו