קראטינין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קראטינין
    דניאל
    07/11/2010

    שלום!
    רציתי לשאול. אני אחרי 2 אירועים של דם בשתן.
    בפעם הראשונה הלכתי למיון בוצע קטטר לשטיפה, קראטנין היה - 1.1
    בפעם השניה לא הלכתי למיון (פשוט לא היה בי כוח, הדם היה פחות מהפעם הראשונה, בפעם הראשונה ממש דיממתי חיצונית מהשופכה והפעם היה "רק" טיפות של דם חיצונית ולא שטף של דם כמו בפעם הראשונה) הלכתי לקופ"ח לעשות בדיקות דם
    קראטנין-0.84
    אני בת 30,רזה שוקלת 48 קילו גובה 1.60.
    האם לאור הנתונים ייתכן ומדובר על אי ספיקה כליתית קלה בשל ערכי קראטנין מעט גבוהים?
    האם על ציר של זמן שבו הדימום יימשך התפקוד יפגע יותר? עד כמה משפיע אירוע של דם בשתן על הכליות??
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קראטינין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קראטינין - תגובה

    ד''ר מיכאל (מיקי) כהן
    09/11/2010

    לדניאל שלום,
    לצערי אין דרך לענות על שאלותיך בפורום שכזה באופן רציני.
    עליה זמנית בקריאטינין ל-1.1 איננה מצביעה על אי ספיקת כליות בהמשך . לנושא הדימום אין קשר בהכרח לבדיקת הקריאטינין.
    רצוי וראוי שתעברי ברור ובדיקות על ידי אורולוג\ גניקולוג, במקרה של רושם להמשך פגיעה בתפקודי הכליות יש להתייעץ גם בנפרולוג.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו