כאבים באשך הימני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים באשך הימני
    חיים
    14/11/2010

    ד"ר שלום
    לפני כ - 9 חודשים התחלתי לסבול מכאבים באשך הימני.
    ממצאים באולטראסאונד - "האפידידימיס מעובה בכל אורכו ללא זרימת דם יתר.
    האבחנה - חשש לאפידידימיס טופלתי בכדורים בשם טריביד.
    בנוסף ביצעתי CT של הבטן והאגן מכוון לדרכי השתן (בירור אבנים) -
    ממצאים - ב CT - "הכליות הודגמו במימדים,מנח וקונטורים תקינים ללא גושים,אבנים או הידרונפרוזיס.
    29/04/10 -לאחר סיום הכדורים ביקורת - בדיקת שתן כללית - תקין,תארבית - תקין.עדיין רגישות חזקה באשך ימין.
    ממצאים - רגישות אפידמלחת קלה ללא עיבוי כעת דו"צ יותר מימין.שק אשכיים חופשיים תקינים.
    10/06/10 - אולטראסאונד - אשך ימין בגודל תקין במרקם אחיד פרט למוקד היפואקוגני זעיר בודד בתוכו.ללא נוזל יתר סביבו.ראש האפידידימיס בגודל תקין מרקמו אחיד.
    אשך שמאל - תקין.
    דופלר אשכים - זרימת דם עורקית תקינה בשני האשכים.נצפה וריקוצלה באשך שמאל.
    אבחנת הרופא - שיפור מקומי וסונוגרפי,עדיין שריד כאב שיורי.לא לטיפול.לגבי ההסתיידות - יתכן מצב לאחר דלקת - מיקרוליתיאזיס "חדש".
    10/11/10 - אולטראסאונד - אשך ימין בגודל תקין.במרקם אחיד פרט למוקד מסוייד באורך כ 3 מ"מ ללא שינוי מתאריך 10/06/10.ללא נוזל יתר סביבו.ראש האפידידימיס בגודל תקין ומרקמו אחיד.
    דופלר אשכים - זרימת דם עורקית תקינה בשני האשכים.
    מפשעה ימין - ללא עדות ללימפואדנופתיה חשודה.
    הודגם בקע מובילי קטן המכיל שומן אומנטלי .
    בנוסף ברקע - יש לי בלט דיסקלי בגובה L4-5 אחורי היקפי קל הנוגע בשק.הופנתי לבדיקת EMG ו - NCT.
    אשמח לשמוע את תגובתך האם כל המושגים האלה מציגים משהו חמור?
    אני דואג בכל זאת עברו 9 חודשים ונשארתי עם אותו כאב.האם יש קשר לגידול ?האם ישנם בדיקות שעליי לעשות?.
    (אני מטופל במסגרת הצבא ויש לי חשש לשאננות בטיפול בי)
    אודה לך מאוד על עצותיך
    תודה רבה לך על הסבלנות
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים באשך הימני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באשך הימני - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    16/11/2010

    לפי דעתי מקןר לכאבים בעיה של גב תחתון ותתיעץ עם אורטופד לגבי הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו