התייעצות - תודה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות - תודה!
    יעל
    09/01/2011

    בשנים האחרונות אני סובלת מתכיפות במתן שתן, הרגשה של אי התרוקנות מלאה וצורך תמידי במתן שתן המפריעים לי מאוד בעיקר בלילות ושעות שלמות לא נותנים לי להרדם.
    בתקופה האחרונה עשיתי מספר בדיקות: תרבית שתן - תקינה, אולטאסאונד כליות ודרכי שתן - תקין, שארית שתן - תקינה, בדיקה אורודינאמית - תקינה. לקחתי דטרוסיטול ווסיקר - ללא הועיל. היום האורולוג נתן לי תרופה נוספת לנסיון (לא זוכרת את שמה המדויק לרינל?) והפנה אותי לפיזיותרפיה לרצפת האגן - שיטת פאולה. הוא גם אמר לי להכין יומן השתנה אך לא הסביר לי בדיוק כיצד והיומן שהכנתי לא היה יעיל. שאלותיי הן: א. האם יש עניין לערוך יומן השתנה? לשם מה נחוץ תיעוד זה והאם זה יכול להוביל לטיפול אחר? ב. מה ניתן לעשות בשלב זה? האם גם לדעתך תרופה נוספת ופיזיותרפיה זו דרך הטיפול הנכונה? תודה רבה על התייחסותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות - תודה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תודה! - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    12/01/2011

    במקרה של כישלון 2 תרופות מאותו סוג- גם דטרוסיטול וגם ווזיקרה הסיכוי שלרינל יעזור לא גבוה. טיפול פיזיוטרפי לא מזיק. למלא יומן השתנה פשוט חובה כי על פי הנתונים ניתן להבדיל בין מספר המצבים אשר גורמים לתכיפות. לכן היתי ממליץ למלא את היומן ולחזור לאורולוג שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו