סרטן שלפוחית השתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן שלפוחית השתן
    שני
    11/01/2011

    שלום רב,
    לאימי גילו לפני כחודשיים ימים בבדיקה פולשנית גידול בשלפוחית בדופן הפנימית,
    הופנתה ועברה כריתה של הגידול. הממצאים שהתקבלו
    " נמצאו מספר פיסות בצבע ב'ג בנפח כולל 0.6 סמ"ק
    בבדיקה היסטולוגית של חתכים סריאליים ביופסיה שטחית של דופן כיס שתן ללא שכבת שריר .נמצא גידול מסוג
    PAPILLARY UROTHELIAL CARCINOMA LOW GRADE
    אין עדות לתהליך חודרני STAGING TA"

    המעקב שהומלץ לאמא שלי היה להגיע עוד 3 חודשים לבדיקה חודרנית בשנית.

    קראתי באינטרנט על שיטת סינרגו, שאלתי היא האם מומלץ לאמא שלי להתחיל בשיטה זו כחלק מתהליך טיפול ומניעה לפני חזרתו של הגידול בשנית?
    כיוון שהדבר היחיד שאמרו לה זה לעקוב אחרי הדבר ואנחנו מעוניינים בחיפוש אחר שיטות שימנעו את חזרתו של הגידול וטיפול בשלפוחית השתן.

    אשמח לדעה מקצועית בנושא וקצת הסבר על שיטת הסינרגו,
    בתודה ויום טוב
    שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן שלפוחית השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שלפוחית השתן - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    12/01/2011

    מה שנאמר לכם זה נכון - היא צריכה רק מעקב ע"י ציסטוסקופיה ולא צריכה שום טיפול משלים כי סיכון להישנות ממש נמוך. שיטת שטיפות סינרגו מיועדת לדידולים עם דרגת ממאירות גבוהה וסיכוי להישנות גבוה מאד. לכל שיטת טיפול משלים ישנן תופעות לוואי לא נעימות ולכן לא מקובל לחסף את המטופל לתופעות אלו בלי הצדקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו