כאבים לאחר צינטור ווריקוצלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים לאחר צינטור ווריקוצלה
    משה
    28/01/2011

    שלום דוקטור
    אובחנה אצלי לפני שנה ווריקוצלה מלווה בבעיית פריון, בוצעה קשירה עליונה.
    4 חודשים לאחר מכן חזרו הכאבים וביצעתי אולטרסאונד הממצאים הראו על ווריקוצלה גדול בשני הצדדים, בדיקת הזרע הראתה שיפור משמעותי.
    בשל חזרת הווריקוצלה ביצעתי צינטור דרך המפשעה עם סלילים וקצף לפני חמישה וחצי חודשים, הווריקוצלה כרגע נעלמה אך אני סובל מכאבים בצד ימין בעיקר בשעות אחר הצהריים,בעמידה , בהרמת משקל ובמאמץ ויש לציין כי הכאבים הם בצד ימין בלבד.
    מה שרציתי לדעת זה האם פעילות גופנית ארובית מתונה יכולה להוות גורם או זרז לחזרת הווריקוצלה כתוצאה מעומס על כלי הדם ועידוד הגוף לפתח מעקפים, האים הפעילות יכולה לגרום להורדת הפריון כתוצאה מחום ומה לעשות עם הכאבים הנוראיים האלה.עשיתי אולטרסאונד אחרי הצינטור ולפני שבוע והכל בסדר.
    האים יש איזה פתרון כירורגי או תרופתי (במקרה של דלקות מהסלילים) לכאבים והאים זה צריך להטריד אותי בהיבט הפריוני?
    אודה לכם על תשובתכם
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים לאחר צינטור ווריקוצלה - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    28/01/2011

    לגבי הכאבים רצוי להתיעץ עם רדיולוג שעשה את הצינטור. באפן כללי הכאבים לא מרמזים בעיה מסוכנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו