ניתוח וריקוצל דו צדדי כאשר יש בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח וריקוצל דו צדדי כאשר יש בקע
    אין שם
    02/04/2011

    שלום ד"ר,

    אני מועמד לניתוח וריקוצל דו צדדי, ויש לי בקע מפשעתי בצד ימין (לפי בדיקת כירורג כללי, אבל הבקע אינו גורם לכאבים אלא רק לאחר עבודה פיזית מאומצת והכאבים אינם חזקים, כך שהבקע כמעט ואינו מפריע לי), הרופא האורולוג אמר לי שניתן לעשות את שני הניתוחים ביחד, אבל לאחר מכן בדק אותי אמר לי שמבחינתו אין בקע, אמרתי לו שהבקע אובחן ע"י כירורג מומחה, אבל הוא לא התייחס לדבריי, והסתפק בכך שאמר לי שמבחינתו אין בקע וניתן לעשות את ניתוח הוריקוצל הדו צדדי, כשבדק אותי האורולוג לגבי הבקע הוא שם את היד שלו על שק האשכים אבל לא על האשך עצמו, קצת מעליו, (אולי האזור הזה נקרא אפדידמוס) או אולי מעל האפדידימוס, וביקש ממני לעשות "שיעול" ואז הוא אמר לי שמבחינתו אין בקע.

    האורולוג אומר שיש צורך בהתערבות כירורגית בשני הצדדים ולא רק בצד שמאל, וגם הבקע נמצא בצד ימין ולכן אני חושש שזה יפריע לניתוח, יגרום לסיבוכים או לנזק בלתי הפיך.
    האם זה כל כך מסוכן אם אני עושה ניתוח וריקוצל דו צדדי ויש לי בקע בצד ימין? כלומר האם ניתן לבצע ניתוח לתיקון וריקוצל מצד ימין כאשר יש גם בקע מפשעתי בצד ימין? כלומר האם ניתן עכשיו לעשות את ניתוח הוריקוצל ולאחר תקופה מסויימת לעשות את ניתוח הבקע? כלומר האם ניתן להפריד בין שני הניתוחים או שחובה לתקן את הבקע לפני תיקון הוריקוצל?
    רק שחשוב לציין כי הבקע אינו גורם בדרך כלל לכאבים ואינו מפריע לי כל כך – לפעמים יש כאבים אבל עוצמת הכאבים חלשה , אבל הוריקוצל יותר דחוף כי בדרך כלל (כמעט כל יום) יש כאבים בשק האשכים בצד ימין ובצד שמאל, ושתי בדיקות זרע שעשיתי לפני שנה הראו אותה תוצאה :
    OTA SYNDROME

    אשמח לקבל את עזרתך, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה

    אין שם
    02/04/2011

    חשוב לציין כי כאשר האורולוג אומר שמבחינתו אין בקע זה לא אומר שאין בקע כי הבקע אובחן ע"י כירורג כללי ואני בעצמי גם יכול לראות אותו אבל אולי הוא התכוון שמצב הבקע אינו חמור ולכן אולי אינו מפריע לו (זה מה שאני יכול להסיק מדבריו אבל הןוא לא אמר את זה בצורה מפורשת, הוא רק אמר שבמבחינתו אין בקע), אבל ללא ספק שהבקע קיים.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    05/04/2011

    נוכחות בקע לא מפריעה לביצוע ניתוח קשירת וריד האשך אבל אם כבר עושים את הניתוח חבל לא לתקן את הבקע ולהשאיר לפעם הבאה. אם בניתוח ישתתף גם כירורג כללי זה יקח רבע שעה נוסף אך יפתור שתי הבעיות ביחד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו