בליטה במפשעה- המשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בליטה במפשעה- המשך
    אין שם
    23/04/2011

    שלום ד"ר ג'אזי,

    תודה רבה על עזרתך,

    בהמשך לתגובתך, ברצוני לציין כי אני חושב שהנפיחות או הבליטה שקיימת במפשעה היא רפיון קל של השרירים, אבל אולי אם המצב של השרירים באזור זה מתאמץ עם הזמן עוד יותר, אז יהיה לי בקע, אולי הנפיחות הזאת עדיין לא הגיעה למצב של בקע (לפחות לפי בדיקת הרופאים) אבל השאלה שלי היא ככה, מכיוון שמדובר בניתוח וריקוצל דו צדדי, אז הרופא הולך לעשות שני חתכים שאחד מהם קרוב מאוד לאזור הנפיחות או במקום הנפיחות עצמו- האם זה עדיין מזיק? יכול לסכן אותי בזמן הניתוח?

    לציין כי הבליטה או הנפיחות בולטת יותר בזמן שיעול או אם אני מנפח את הבטן, לפעמים יש כאבים קלים, ומעבר לזה הנפיחות לא גורמת לשום תחושה אחרת, ואני שמתי לב לבליטה שבמפשעה לפני שנה וחצי.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בליטה במפשעה- המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה במפשעה- המשך - תגובה

    ד''ר דמיטרי גולדין
    23/04/2011

    ניתוח תיקון ווריקוצלה לא אמור לפגוע בנפיחות וגם היא לא אמורה להפריע לביצוע הניתוח.
    בהצלחה והחלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו