שיגרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיגרה
    אני 22
    20/07/2011

    שלום,
    בשנת הלימודים,רכבתי 5-6 כחצי שעה לכל כיוון על האופניים
    והשתדלתי ללכת פעמיים-שלוש לאימון של 45 דק' בחד"כ
    וחוג קיקבוקס פעם בשבוע..
    היה לי סדר יום מאורגן שבו שילבתי את הפעילויות בעיקר בזכות הלחץ!

    ועכשיו אני בחו]ש,ואני מודעת לכך שחוסר פעילות גופנית תשפיע מאוד על מצבי הנפשי
    מבחינת מראה אני לא דואגת...
    אני מוצאת את עצמי בלי רצון ובלי תכנון נכון של הזמנים למתי לעשות כושר
    אני יכולה להתפתות לוותר על קיק בוקס כי יש דבר אחר לעשות...
    ואם ללכת לחד"כ הוא הדבר היחיד שיש לי ביום אז אני לא אלך...כי כל היום בבית
    אז "לא מגיעה לזה"....
    אני כן רוצה כל יום ,כן ממש כל יום לעשות פעלות ספורט כולשהי ,
    אופניים לפחות פעמיים בשבוע/ חד"כ פעמיים שלוש בשבוע
    -כיצד אני יכולה שאימון הכושר שלי יהיה ארוך יותר, עשו לי תוכניות אימונים שונות
    אך לא בדיוק עמדתי בהן ושניתי והוספתי תרגילים שיותר איתגרו אותי,אך עדין האימון נשאר 35-45 דק'...
    אני רוצה ללכת פעם בשבוע לשחות ,וכשאין מה לעשות פשוט לצאת להליכה ....

    איך אני הופכת את הדברים לשיגרה עבורי?...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיגרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיגרה - תגובה

    יעל הראל
    21/07/2011

    את שואלת את שאלת השאלות :-) איך להכניס כושר וספורט כחלק משגרת היום...? אני ממליצה לך לפוח יומן ולסמן לעצמך שלושה ימים בהם את עושה פעילות ולהתייחס לזה כאילו קבעת עם חברה, הרי לא היית מבריזה לה, נכון?! בקיצור, עצתי אלייך היא ליצור מצב שבו את מתכננת אתהאימונים מראש ולא זורמת עם היום. בנוסף נסי לבדוק עם עצמך, מה השעה הטובה ביותר עבורך להתאמן כדי לא לפספס אימונים, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו