אימון קרוס טריינר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון קרוס טריינר
    אילנה
    29/07/2011

    רציתי לדעת איך אני יודעת שהאימון שלי על הקרוס טריינר אכן אפקטיבי. המטרה שלי היא להשיל כמה קילוגרמים עודפים ממשקלי.
    אני רגילה לעשות אימונים של 30-45 דקות. אך אני אף פעם לא בטוחה אם אני עובדת נכון מבחינת המהירות והעומס. כמו כן לא ראיתי שינוי משמעותי בהיקפיי.
    מהו האימון הנכון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון קרוס טריינר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון קרוס טריינר - תגובה

    יעל הראל
    29/07/2011

    הי, את יכולה להשתמש בשעון דופק ולנסות לכוון לדופק המטרה שלך, מחשבים אותו ע"י חישוב הדופק המירבי כפול האחוז ממנו שאת רוצה לעבוד בו, ובמקרה שלך זה יהיה כפול 70-75% מהדופק המקסימלי, הפחיתי את גילך מ 226 והכפילי ב 75% וכך תוכלי לדעת מה הדופק הרצוי לך. שיטה נוספת שאני יותר אוהבת, היא פשוט להישמע לגוף, אם את חשה שקל לך ואת יכולה לדבר בקלות ולהמשיך ולהמשיך באימון, סימן שאת צריכה להעלות את העומס של האליפטיקל ולהאריך את משך האימון, את יכולה גם לשלב איטרוולים, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו