מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ד ח ו ף !!רעות14/08/2011
אני מתגייסת בעוד שבועיים לקורס מדא"גיות ורציתי לשאול כמה שאלות .. איזה מדי א' יש למדא"גיות של בנים או בנות ? האם הן מקבלות איזה שהוא שרוך בסיום הקורס ? כמה זמן הקורס והאם הקורס מבוסס רק על ספורט או שיש גם חלקים של מבחנים או הדרכה ? ואני צריכה להוכיח את עצמי בשביל להיות מדא"גית של לוחמים ? אני אשמח אם תענו לי!!! תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד ח ו ף !! - תגובה
אודי ויטמן14/08/2011שלום רעות,
הפורום הינו בנושא פעילות גופנית לנשים, לצערי אין לי מידע שיכול לעזור לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד ח ו ף !! - תגובה
יעל הראל14/08/2011הי, אני עברתי את הקורס לפני 11 שנים אז כל מה שאני אגיד לך כאן, שייך לעבר הרחוק, אבל סביר להניח שהדברים הלו לא השתנו. בכל מקרה זה קורס מדהים ומהנה, אחת החוויות היפות שהיו לי בחיים
אז ככה, לובשים מדי א' רגילים (כמובן שבמהלך הקורס לובשים בעיקר בגדי ספורט), כן מקבלים שרוך ירוק=שרוך הדרכה בסוף הקורס. הקורס כולל מבחנים מעשיים כמו ריצות, בר אור, בוחן מסלול וכו' ובנוסף כל אחת נדרשת להדריך את כל השיעורים שנלמדים בקורס, כך שבאופן הזה בוחנים את היכולת שלך להדריך ולעמוד מול קבוצה. לרוב שולחים את הבולטות והמצטיינות יותר לבית ספר לטייס למשל או לבא"ח נחל/צנחנים שאלה מקומות מבוקשים ונחשבים, אבל כל מדריכה שמסיימת את הקורס היא מועמדת להדרכת לוחמים, ובכל מקום שתוצבי בו, את תהני.
למעשה את זו שמדרגת את הבקשות שלך בסוף הקורס ואת יכולה לבקש להדריך לוחמים, וסגל המפקדות הוא שמחליט ומשבץ אותך, בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיימתי תקורס לא מזמן..
הדר20/08/2011אני אוכל לענות לך על שאלות אם תרצי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









