דופק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק
    רדה
    21/09/2011

    שלום אני בת 27 התחלתי לעשות הליחה אך אני מבינה שאני צריחה לשמור על דופק. השאלה היא איזה דופק אני צריחה בכדי לרדת במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק - תגובה

    יעל הראל
    21/09/2011

    נהוג ללכת בדופק של 75-80% מהדופק המקסימלי שלך, לדעתי יהיה לך קשה לכוון לדופק הזה בהליכה אולי תצטרכי להוסיף קטעי ריצה, תלוי מה רמת הכושר שלך עכשיו. את הדופק המקסימלי מחשבים כך 226- פחות הגיל שלך, ואת התוצאה את כופלת ב 70-80% ומחלקת במאה, כלומר 226-27=199, והדופק הוא בין 139-159 פעימות לדקה, בהצלחה, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה וירידה במשקל

    איתי הר-ניר
    22/09/2011

    ירישה במשקל פרושה מאזן קלורי שלילי, פעילות גופנית המוציאה מספר רב של קלוריות מתאימה לירידה במשקל.

    עלייך להתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן, מאחר ותגובת הדופק שלך עשויה להתשנות במיוחד כאשר את לא מאומנת, נסי למצוא את אותו מקצב הליכה המקשה עלייך בדיבור חופשי.

    פעילות גופנית בנפח שבועי של 150-200 דקות שבועיות לרוב יביאו לירידה במשקל. (כמובן עם מאזן קלורי בהתאם).

    באופן גס לכל ק"מ את משתמשת במספר הקלוריות השוות למשקל גופך, (פחות משנה הדופק לעניין זה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו