זמן לכושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זמן לכושר
    אני
    07/12/2011

    שלום
    אני סטודנטית עמוסה ,אך הפעילות הגופנית מאוד חשובה לי
    אני רוכבת כ-48 ק"מ בשבוע,4 ימים ללימודים וחזרה,מאוכזבת מעט
    כי חשבתי שאני רוכבת 60 אבל נניח...
    אומנם יש עוד יום בו אני יכולה לרכב אבל זה לאותו האזור,והזמן שלי מוגבל
    אז מעדיפה לנצל אותו על דברים אחרים.
    אני חוזרת הביתה אחרי יום עמוס ב8 בערב והראש מוצף בדברים שצריכה לעשות
    וגם העייפות מהיום והקור המקפיא מנוונים אותי ללכת לחד"כ.

    אני מנסה מאוד ללכת בשבתות במהלך היום,ובערב המוקדם פעם בשבוע,אבל גם פעם זו מוטלת בספק
    קיק-בוקס אני משתדלת לעשות פעם בשבוע פשוט לא מוצאת את הכוח או הזמן לפעמים ליותר...

    מה עושים? איך שומרים כח לספורט?
    ומה לגביי שעות שינה אם תוכלו לענות לי, אני עייפה מאוד ,האם כדי לישון 6 שעות בלילה ?
    ופעם פעמיים בשבוע 7 וחצי, כי כשאני ישנה 8 שעות אני עייפה פשוט...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זמן לכושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן לכושר - תגובה

    יעל הראל
    14/12/2011

    הי, שאלת את שאלת כל השאלות... ואין לה ממש תשובה :-) אני חושבת שכדי לעשות פעילות גופנית באופן מתמיד יש למצוא פעילות שאוהבים, ונראה לי שמצאת, כי הרי עם הרכיבה את מתמידה, נכון? אני ממליצה לך לנסות להשתתף בשיעור עיצוב/יוגה/פילאטיס וכו' ולראות, אולי תאהבי אחד מהם והם יימשכו אותך להתמיד. בנוסף, יש תקופות בחיים בהם קשה ועמוס וצריך פשוט להתייחס אל הספורט כאל מטלה, ממש כשם שאת מתייחסת לצחצוח שיניים בבוקר, הרי לא תוותרי על הצחצוח, נכון?
    בעניין שעות השינה רצוי לישון לפחות 7 שעות, לא ברור לי למה 8 שעות גורמות לך עייפות, אבל הקפידי לישון 7 שעות. בהצלחה,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו