מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זמן לכושראני07/12/2011
שלום
אני סטודנטית עמוסה ,אך הפעילות הגופנית מאוד חשובה לי
אני רוכבת כ-48 ק"מ בשבוע,4 ימים ללימודים וחזרה,מאוכזבת מעט
כי חשבתי שאני רוכבת 60 אבל נניח...
אומנם יש עוד יום בו אני יכולה לרכב אבל זה לאותו האזור,והזמן שלי מוגבל
אז מעדיפה לנצל אותו על דברים אחרים.
אני חוזרת הביתה אחרי יום עמוס ב8 בערב והראש מוצף בדברים שצריכה לעשות
וגם העייפות מהיום והקור המקפיא מנוונים אותי ללכת לחד"כ.
אני מנסה מאוד ללכת בשבתות במהלך היום,ובערב המוקדם פעם בשבוע,אבל גם פעם זו מוטלת בספק
קיק-בוקס אני משתדלת לעשות פעם בשבוע פשוט לא מוצאת את הכוח או הזמן לפעמים ליותר...
מה עושים? איך שומרים כח לספורט?
ומה לגביי שעות שינה אם תוכלו לענות לי, אני עייפה מאוד ,האם כדי לישון 6 שעות בלילה ?
ופעם פעמיים בשבוע 7 וחצי, כי כשאני ישנה 8 שעות אני עייפה פשוט...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן לכושר - תגובה
יעל הראל14/12/2011הי, שאלת את שאלת כל השאלות... ואין לה ממש תשובה :-) אני חושבת שכדי לעשות פעילות גופנית באופן מתמיד יש למצוא פעילות שאוהבים, ונראה לי שמצאת, כי הרי עם הרכיבה את מתמידה, נכון? אני ממליצה לך לנסות להשתתף בשיעור עיצוב/יוגה/פילאטיס וכו' ולראות, אולי תאהבי אחד מהם והם יימשכו אותך להתמיד. בנוסף, יש תקופות בחיים בהם קשה ועמוס וצריך פשוט להתייחס אל הספורט כאל מטלה, ממש כשם שאת מתייחסת לצחצוח שיניים בבוקר, הרי לא תוותרי על הצחצוח, נכון?
בעניין שעות השינה רצוי לישון לפחות 7 שעות, לא ברור לי למה 8 שעות גורמות לך עייפות, אבל הקפידי לישון 7 שעות. בהצלחה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









