מיואשת!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת!
    קרן
    09/04/2012

    היי, אני בת 25, גובהי 1.62 , משקלי 58 ק"ג. על פניו אני יודעת שאולי אני שוקלת יותר ממה שצריך אבל יש לי בעיה שמציקה לי מאוד ומונעת ממני לרדת במשקל. הפנים שלי מאוד קטנות ורזות וכל קילו שאני יורדת מורגש אצלי בפנים, מצד אחד אני נורא רוצה גוף מושלם ובריא אבל מצד שני אני יודעת שגוף כזה יבוא על חשבון הפנים. לכן אני נמנעת מלפצוח במשטר של כושר גופני רק מהפחד שאני ארד באחוז השומן מהפנים. השאלה שלי היא אם אני אמשיך לאכול באופן רגיל מבלי לעשות דיאטה אלא רק חיטוב גוף.מה זה יעשה לגוף ולפנים? אני מדברת על 3 פעמים בשבוע הליכה של שעה ותרגילי חיטוב ועיצוב.האם יהיה שינוי משמעותי בגוף והאם הפנים יושפעו מכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת! - תגובה

    אודי ויטמן
    16/04/2012

    הי קרן,
    את לא צריכה להתייאש, יכול להיות שזהו מבנה גופך ואת צריכה להשלים עם מה שיש לך, לפי הנתונים שכתבת, זה מצוין והכל תקין אצלך.
    אין אפשרות להפחית אחוזי שומן רק במקום מסויים זה כמובן גם יבוא על חשבון הפנים.
    תמשיכי עם הפעילות הגופנית על מנת להעלות מסת שריר ולהפחית אחוזי שומן, אך הזהרי לבל תרדי מתחת לכ-15 אחוזי שומן, זה לא בריא ויכול לשבש את המחזור החודשי שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו