זקוקה להתייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה להתייעצות
    ג'ניפר
    25/07/2012

    שלום, אני מתאמנת קבוע בחדר כושר, גובהי 158 משקל 59 ו23% שומן
    אני מתאמנת בחדר כושר המון זמן קרוב לחצי שנה, עושה פעמיים בשבוע אימון כוח ופעמיים אימון אירובי על מכשיר אליפטיקל
    אוכלת בריא ומוצרים כמעט ללא שומן (אחוזי שומן נמוכים עד5%)
    אוכלת בבוקר יוגורט עם גרנולה בצהריים סלט עם טונה במים ובערב ביצה עם ירקות וגבינה. ואני מתנזרת מלחם כמעט לחלוטין מקסימום לחם קל.
    ולא מצליחה לראות תוצאות של ירידה במשקל ואני לא מבינה למה
    המאמן בחדר כושר אמר לשים יותר דגש על אימוני כוח ופחות על אירובי. אני מתחילה להרגיש יאוש ותיסכול מחוסר ההצלחה להגיע ליעד וזה מוריד מהמוטיבציה להמשיך...

    בנוסף הייתי רוצה לדעת האם מומלץ לי לשלב שתיית חלבון לאחר אימון במקום ארוחה
    אם כן מומלץ אז הייתי רוצה המלצה על חלבון טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה להתייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה להתייעצות - תגובה

    אודי ויטמן
    25/07/2012

    שלום גניפר,
    על פניו נראה שהאימונים שאת מבצעת מצויינים ולפי מה שאת מספרת לגבי התזונה גם בסדר, לפי האימונים שאת מבצעת את חייבת לרדת באחוזיי השומן, כנראה שאת קצת "מזייפת" בתזונה וחוטפת מידיי פעם, או ביציאות הבילוי שלך, אלכוהול וכיוצא...
    המלצתי לבדוק את קצב חילוף החומרים שלך במנוחה ולהתאים עבורך תפריט תזונה מאוזן אשר יכלול את כול אבות המזון, ויטמינים ומינרלים.
    בקשר לכול תוספיי החלבון, המלצתי היא לא לקחת בשום אופן, את עדיין לא עושה פיתוח גוף ואין צורך להעמיס חלבונים על הגוף שייאגרו בסופו של דבר כשומנים בגוף
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו