חיטוב או ניפוח? מבולבלת..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיטוב או ניפוח? מבולבלת..
    עדי
    14/08/2012

    היי,
    בת 30, גובה 1.58 ומשקל לפני אימונים48- 49 ק"ג.
    הייתי ספורטאית כל הילדות שלי (שחיינית מקצועית עד גיל 14,ושמרתי על כושר עד גיל 18)
    כיום אני רזה יחסית, אך לא חטובה - לכן רציתי לחטב את הגוף שלי (להיות מוצקה,שרירית ומעוגלת ולא מידלדלית ).
    לפני כשנה התחלתי להתאמן בחדר כושר 3-4 פעמים בשבוע. הייתי עושה אימון אירובי חצי שעה ומשקולות/מכשירים על כל קב' שרירי הגוף בערך 3/4 שעה. מידי פעם אני מחליפה אימון חדר כושר בשחיה. אחרי כל אימון צרכתי ארוחה עשירה בחלבון.
    כולם אמרו לי שאם אני רוצה להתחטב אני צריכה משקלים נמוכים, הרבה חזרות. אז עשיתי כך 3 חודשים ולא ראיתי תוצאות, אז הלכתי לרופאת ספורט.
    היא אמרה שאם אני רוצה להתחטב אני צריכה בדיוק הפוך- לעשות משקלים כבדים, מעט חזרות, ושגם כך אימון שחיה מחליף אימון של משקל נמוך והרבה חזרות. התחלתי לעשות מה שאמרה במשך 2 חודשים אך עקב מצב רפואי הפסקתי לחלוטין פעילות גופנית למשך כ- 3 חודשים.
    מאז אני כבר 2 חודשים מתאמנת 2 פעמים חדר כושר (אירובי+משקל כבד) ופעם אחת אימון שחיה מאומץ.
    שאלותי הן אלו:
    1. עליתי במשקל 3 ק"ג - האם זה בוודאות עקב עלייה במסת שריר? קצת מדאיג אותי שתוך חודשיים עליתי ככה..
    2. האם יכול להיות שהתכנית של משקל כבד "תנפח'' אותי (זה מה שכולם אומרים)? זה קצת מפחיד אותי.. אני אמנם רוצה להיות מוצקה וחטובה אבל לא באדי-בילדרית!
    3. האם העובדה שהייתי בילדותי/נערותי ספורטית מקצועית הופכת אותי לבעלת נטיה ל'התנפחות'? האם הגוף 'זוכר'?
    3.אני אשמח אם יובהר לי מה מתאים למטרה שלי - משקל כבד, מעט חזרות או משקל נמוך, הרבה חזרות?

    סליחה על כל השאלות, אני כבר מבולבלת ונמאס לי לקבל עצות סותרות מכל כיוון..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיטוב או ניפוח? מבולבלת..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אף אחד לא עונה?????

    עדיה
    19/08/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיטוב או ניפוח? מבולבלת.. - תגובה

    אודי ויטמן
    20/08/2012

    שלום עדי,
    את מאוד מבולבלת מכיוון שאת שואלת את כולם ולא מקשיבה לבעליי מקצוע בתחום.
    יש לך הרבה שאלות מאוד חשובות.
    1. על מנת לעלות במסת השריר את צריכה לעבוד בחדר הכושר לפחות 3 פעמים בשבוע עם משקלים גבוהים יחסית ומספר חזרות עד -12.
    2. את צריכה לבדוק במכשיר אשר בודק את אחוזיי השומן, מסת השריר, כמות נוזלים וקצב חילוף החומרים בגוף.
    כול זאת על מנת לבדוק היכן גופך נמצא כעת ולהציב יעדים ומטרות אליו את שואפת להגיע.
    ורק אז להחליף תוכנית אימונים על מנת שלא תעלי יותר מידיי במסת השריר ותתנפחי.
    3. המלצה שלי היא לקבל ייעוץ אמתי מבעל מקצוע שיבנה יחד איתך תוכנית אימונים המותאמת אישית לך.
    בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו