אימון והתכווצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון והתכווצות
    אביבה
    24/10/2012

    שלום,
    1. האם כיווץ של שריר אחרי אימון, שמתבטא בכאב ובהגבלת תנועה יום-יומיים אחרי אימון, ונמשך כיומיים שלשה, עלול לגרום נזק בטווח הארוך?
    2. שמתי לב שאצל מדריכי כושר מסוימים במכון שבו אני מתעמלת אני נוטה לחזור עם כאבים מוגברים. האם זה מעיד על תכנון לקוי של השיעור (לדוגמא אין מספיק מתיחות, מידת העצימות אינה מותאמת לקבוצה וכיוצ''ב)?
    תודה,
    אביבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון והתכווצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון והתכווצות - תגובה

    אודי ויטמן
    28/10/2012

    שלום אביבה,
    בדרך כלל לאחר האימון יש תהליך של בניית השריר לאחר הרס תאי השריר של לאחר האימון, ולוקח לשרירים להתאושש כשלושה ארבעה ימים, זה קורה בעיקר כאשר עצימות האימון קשה או שלא מתאמנים באופן סדיר ואז יש גירוי גדול יותר לשרירים, המלצתי היא להתאמן באופן סדיר ולהעלות את העצימות בצורה הדרגתית.
    בדרך כלל הכאבים לא יכולים לגרום לנזק, אלא אם כן העצימות גבוהה מידיי עבורך וזה יכול לגרום לקרעים בשרירים, מתיחת רצועות או דלקות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו