לענת, קסניה מהמייל :)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לענת, קסניה מהמייל :)
    קסניה
    26/01/2009

    אני ממש שמחה שאת פה כדי לעזור לי ולכולם!! :):) אז ככה, אני אוהבת לאכול טונה, פירות וירקות, כל סוגי הפסטה, גבינות, פסטרמות, תפוחי אדמה בכל צורותיו, שוקולד!,עוף בכל צורותיו, עדשים, ולגבי השתיה אני כמעט ולא שותה מיצים רק מיצים טבעיים ומים. לגבי הספורט, אני אוהבת הליכות, לפעמים ריצות, אני מאוד מאוד אוהבת אירובי. את צריכה עוד מידע? תודה :):)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לענת, קסניה מהמייל :)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מותק

    ענת פלדמן
    27/01/2009

    בואי נעשה סדר בדברים.
    1. רק מים. עזבי את המיצים, גם אם הם טבעיים יש בהם המון קלוריות ועדיף לקבל את הויטמינים מהפרי עצמו.
    2. הישקלי עכשיו, ושוב רק בעות שובע
    3. ארוחת בוקר, עשר, צהרים, ביניים, ביניים וערב. מרווח של בין שעה וחצי לשלוש בין כל ארוחה (זכרי מה רשמתי לך בסטיפס, ונחבר את העקרונות). את יכולה לבנות לך סוג של תפריט ולרשום לי אותו לפי התבנית הזו ויחד נחשוב אם זה טוב. שוב, יש לך דוגמאות באתר שלי. אני רוצה שתרכשי לך כלים ומודעות ולכן אני לא מכתיבה לך תפריט.
    4. איזה ספורט את אוהבת לעשות? לפחות 3 פעמים בשבוע, ואפשר גם לגוון, לשלב, נדבר גם על זה.
    5. ס ב ל נ ו ת
    6. פעם בשבוע את אוכלת משהו כייפי. מה את הכי אוהבת לאכול ולא מוכנה לוותר עליו? עוגה? פרוסה גדולה פעם בשבוע. שוקולד? (שוקולד, נכון?? :))) אז פעם בשבוע חצי חבילה. ולהתענג על כל ביס ואחכ לחזור לשגרה.
    זה יהיה לך כל כך קל ברגע שתתרגלי לזה שיהיה לך נוח לשמור על המשקל ברגע שירדו חמשת הקילוגרמים.
    מחכה לשמוע.
    נ.ב הלכת בסוף לרופא השיניים הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת :)

    קסניה
    27/01/2009

    -כתבתי לך בתגובה הקודמת שאני אוהבת הליכון, לפעמים אבל כמעט ולא ריצות, ואירובי אני ממש ממש אוהבת. אבל יש לי בעיה, זוכרת לפני זמן מה שאלתי אותך שאלה על מוטיבציה? אז זה לא פשוט לא עובד =\ לא בא לי לצאת מהבית כשבבית יש לי עיסוקים אחרים ומה עכשיו אני אלך לרוץ? ככה אני חושבת.. זאת הבעיה העיקרית שלי. -עכשיו עוד משו, אני צריכה ללכת קודם לבדק אצל רופא או לעשות בדיקות בקשר לספורט או משהו כזה? -באתר שלך בתפריטים לדוגמא כתוב פרוסת לחם קל+ממרח. איזה ממרחים אפשר? -ועוד שאלה, נגיד ובניתי לעצמי תפריט, כל יום אני צריכה לאכול ע"פ אותו תפריט? זה משעמם... -ואת יודעת מה עוד הבעיה שלי? אני לפעמים כן אוכלת בבוקר אבל בד"כ כשאני מתעוררת ואני חושבת על אוכל אז יש לי בחילה ואני מעדיפה לא לאכול כלום. וכן, אני פשוט מתההה על שוקולד :) זה הכל בינתיים :)תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בואי נתחיל

    ענת פלדמן
    27/01/2009

    1. מבינה את בעית המוטיבציה, החליט שאת עושה את זה, בדיוק את מה שאת אוהבת, ואם את רוצה לספר לי כאן על זה (מה שמגביר את המוטיבציה, כי את "מדווחת " לי) אז בכיף.
    2. אם לא נבדקת המוןןןן זמן שווה לעשות בדיקות כלליות אבל לא חובה. אם את בריאה בדרכ או שביקרת לאחרונה אצל רופא המשפחה אז פשוט תתחילי. את צעירונת אז אין בעיה.
    3. ממרח יכל להיות כללללל דבר - אפילו כפית נוטלה. כפית קוטג', גבינה לבנה, טחינה חומוס, אבוקדו. כל דבר.
    4. אני מאמינה שפרוסת לחם בבוקר תפתור דווקא את בעיית הבחילה
    5. שוקולד: כמו שאמרתי - פעם בשבוע לעת עתה, וכשתגיעי למשקל היעד שלך -כמה קוביות ביום. יש טכניקה מולאה ב NLP שאני לא יכולה כמובן לעשות דרך הפורום אבל פרסמתי עליה כתבה באתר מתחרה. אני שולחת לך את הכתבה במייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :):)

    קסניה
    27/01/2009

    נגיד ובניתי לעצמי תפריט, כל יום אני צריכה לאכול ע"פ אותו תפריט? זה משעמם... אז בעצם להתחיל ממש ממש ברגע זה את הכל? אה עוד שאלה :) זה לא יקר כל המוצרים הדלי שומן וכל המזון הלא משמין? כי למשל תראי לכם רגיל (למרות שאני לא אוהבת אותו בלי קשר למשמין או לא) אולה משו כמו ה- 6-7 שקלים, לחם קל או עם סיבים או כל סוג עולה בסביבות ה10-15 שקל. וזה לא רק הלחם יש עוד הרבה מוצרים כאלה... זה אורח חיים יקר, לא? אגב, אילו פעילויות אני יכולה לעשות בבית בלי לצאת החוצה, שיהיו אירוביות? תודה ענתוש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודקת, שכחתי לענות על עניין השיעמום

    ענת פלדמן
    27/01/2009

    אז ודאי, הרעיון הוא לגוון, לגוון, לגוון. יש כמה מוצרים "מקבילים". חזה עוף, דג.או אורז פסטה. או ביצה יוגורט. רצוי להחליף לשנות, אבל בהתחלה כן הייתי נצמדת לתפריט מסויים מבלי לזוז ממנו בשביל ליצור את ההרגל, להפנים את התהליך. אחכ לשנות כמה שיותר. ברור.
    זה נכון, יש כאן שיקול כלכלי, ואפשר לחשב פשוט את הכמויות. פרוסת לחם אחת במקום שתיים קלות. חצי יוגורט רגיל במקום אחד שלם דיאט. אפשר להסתדר, זה לא תירוץ... להיפך. לפעמים עדיף לאכול לא דיאט, זה יותר בריא, זול כמו שאת אומרת ואז גם מקפידים על הכמויות.
    בבית יש המון אופציות, עניתי על המון שאלות כאלו בפורום השכן אני חושבת. את יכולה לשים קלטת אירובי, לעשות לך תחנות של דלגית, עליה במדרגות (בזהירות) קפיצות במקום, ניתורים מעל מכשולים. מעין אימון תחנות נוח בבית. פינת תרגילי כוח בסיסיים, וכמובן מתיחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי עוד שאלה..

    קסניה
    27/01/2009

    מה עם ספירת קלוריות? האם את בעד או לא? למשל כמה קלוריות אני צריכה לאכול לפי כמה שאני מוציאה וכל מיני כאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בעד מודעות

    ענת פלדמן
    27/01/2009

    בתור התחלה כדאי לדעת פחות או יותר (יותר מפחות) ערכים קלוריים של מוצרים וכמה את אמורה לצרוך מהם ביום של אימון (מעט יותר) וביום של ללא אימון. בזמנו צירפתי לך קישורים מתאימים. אני מציעה שפשוט תתחילי, אם את רוצה את יכולה ממחר לרשום לנו כאן מה בדיוק אכלת באותו יום, איך זה הסתדר לך ונראה מה כדאי לשפר. עבדי עם מחשבון הקלוריות ומהר מאד תוכלי לדקלם עריכם תזונתיים של מוצרים. זה נחמד להיות במודעות שכזו, אולי בהתחלה מעט מעיק אבל אם את חושבת שעל זה שזו הבריאות שלך, הגוף שלך ושדי מהר זה כבר הופך לאוטומט -אז שווה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!! ועוד כמה שאלות..

    קסניה
    27/01/2009

    קודם כל תודה על התשובות שלך וסליחה על הטרחה!! אם אני פועלת לפי התפריט שיש לך באתר שלך (תפריט לבנות 1200 קלור') זה יהיה בסדר? כאילו זה יתאים לי? ואת יכולה להביא לי קישורים של וידאו אירובי? אתרים שיש בהם כל מיני פעילויות הסברים דברים שקשורים לספורט. תודה רבה לך!! אני באמת שמחה שאת פה באמת!! D:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני יודעת ממי,

    ענת פלדמן
    27/01/2009

    גם אני שמחה שאני פה. זה הרבה יותר קל לענות כאן בנושאים האלו מאשר בטיפים קצרים:))
    החיסרון היחיד בפורום הוא שאין לי אפשרות לתת לך קישורים לאתרים מתחרים, כך שאין מקום במסגרת הזו להמליץ על אתר וידאו זה או אחר. אני גם לא ממש מכירה, חייבת לציין. שווה לקנות קלטת שתהיה לך בבית ושיהיה לך נוח לעשות מול הטלויזיה. דברי עם חברות אולי יש להן ואם לא - זה שווה לדעתי את ההשקעה. קלטות כאלו לא חסרות, את יכולה להתייעץ עם המוכרת בסטימצקי ולחזור אלי עם כמה אופציות שנתנו לך.
    כל מיני פעילויות והסברים של דברים הקשורים בספורט יש לך כאן ב BEOK, בפורום של "כושר גופני" שהוא מעט יותר ותיק מהפורום הזה את יכולה להציץ בשאלות של גולשים, גם הפורום של "תזונה ודיאטה" יכול להתאים לך. שם אני לא עונה, אבל אם את שואלת ואהרון עונה לך את יכולה להיות בטוחה שאת בידיים מיומנות ומקצועיות.
    התפריט הזה של 1200 קלוריות יכול בהחלט להתאים. זכרי יום אחד בשבוע לאכול חצי חבילת שוקולד (הסדרה המפנקת...) ולהנות מכל ביס.
    עדכני בהמשך !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו