חיטוב לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיטוב לאחר לידה
    רוית
    29/01/2009

    שלום לכן, שמי רוית ואני מעוניינת להתחיל להתאמן על מנת לצמצם היקפים לאחר לידה. בעיקר אני מעוניינת לעבוד על הבטן ולחטב תוסיק. חשבתי על סטודיו סי כי הבנתי שיש להם מומחיות בנשים לאחר לידה. אשמח לשמוע את דעתכן ורעיונות נוספים. תודה רוית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיטוב לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רוית

    ענת פלדמן
    29/01/2009

    סטודיו C זו בהחלט אופציה, בעיקר מאז שיש שם את תכנית האירובי, כלומר אימון דינאמי שמטרתו שריפת שומנים ולא רק עיצוב. חיזוק הבטן והטוסיק זה טוב וחשוב, כל עוד את מלווה את העניין בתזונה נכונה, פעילות אירובית וחיזוק כל שרירי הגוף, לשם האיזון ובריאותך הכללית.
    התחילי בעדינות ובזהירות, ספרי לנו על התקדמותך, ו... מזל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רוית
    29/01/2009

    וואו, איזו תשובה מהירה. איזה יופי שיש שם גם אירובי. האמת שדמיינתי את האימונים שם כמשהו מאוד משעמם אבל אפקטיבי. לגבי תזונה נכונה תמיד הקפדתי לפני הלידה וביתר שאת במהלך הלידה כך שהפן הזה מכוסה. אני מקווה שתהיה לי מספיק סבלנות להתמיד בעשיית כושר. הייתי שמחה אם היית מרחיבה על עוד מסגרות מתאימות לחיטוב לאחר לידה כמו כן האם יש תרגילים לתוסיק ולבטן שאפשר לעשות בבית? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :))

    ענת פלדמן
    29/01/2009

    בדקי את עניין האירובי בסטודיו C ובכלל אפשר למצוא כל פעילות אירובית שכיף לך לעשות אותה: טיול אינטנסיבי עם העגלה, שחייה אם את בעניין, משהו שיגרום לך הנאה ושתוכלי לאמץ לך כהרגל. מסגרות מיוחדות לאחר לידה באופן קולקטיבי אני לא מכירה, אבל כל חוג אירובי וחיטוב יקבל אותך לשורותיו, עדכני את המדריכה על מצבך והיא תכוון אותך לעבוד נכון.
    שאפו על עניין התזונה !
    תרגילים לירכיים ולבטן אני מצרפת לך בקישורים הבאים
    ולטוסיק: שכיבה על הגב, ברכיים כפופות וכפות הרגליים על הקרקע, כווץ ישבן תוך העלאת האגן לכוון התקרה. כל התרגילים לירכיים שצירפתי יעבדו גם על הטוסיק

    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7380

    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7317

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי...

    יעל הראל
    30/01/2009

    ראשית, מזל טוב! וגם כל הכבוד על המוטיבציה.. סטודיו סי אכן מציע קורס של כמה חודשים המיועד לנשים לאחר לידה, הקורס גם מציע ביבי סיטר לתינוק/ת, ולכן רב נשים מעדיפות לעשות אותו.
    לדעתי, זו אפשרות טובה ובנוסף ישנן מקומות רבים שמציעים פעילות גופנית לאחר לידה (גם מועדונים, גם מתנס"ים וגם גופים פרטיים) ייתכן שתוכלי למצוא לך עוד מקומות לא פחות טובים ומקצועיים אם תבדקי בגוגל, בכל אופן, את יכולה גם להתחיל להתאמן בשיעורי עיצוב, אירובי, פילאיס וכו' בסמגרת הרגילה שלא מותאמת במיוחד לנשים בהריון ולבקש מהמדריכה בשיעור לתת לך דגשים מה מומלץ ומה פחות מומלץ לבצע לאחר לידה. מקובל מאוד לחזור להתאמן בקבוצות רגילות לאחר לידה כיוון שהדגשים בשיעורי הסטודיו השונים היום הוא על חיזוק שרירי היציבה וה core
    , אותם שרירים שנהוג לחזק לאחר לידה (וכמובן גם חיטוב הישבן, היריכיים וכו'), מקווה שנתתי לך עוד רעיונות וחומר למחשבה...נשמח לשמוע מה בחרת בסוף, בהצלחה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו