שריפת קלוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שריפת קלוריות
    מירית
    09/02/2009

    גיל- 18 וחצי , גובה-1.70 , משקל-66 נרשמתי לחדר כושר ורציתי לדעת איזה שיעור (ספינינג, אירובי, מדרגה, קיקבוקסיבג וכו'..) הכי כדאי כדי לשרוף כמה שיותר קלוריות בעיקר באזור הבטן, המותניים (עדיפות שניה לירכיים), או שבכלל עדיף לעשות ריצה על ההליכון ואם כן אז כמה זמן (חצי שעה,אולי יותר)... אני ממש רוצה לרדת במשקל בעיקר בגלל שתיכף קיץ ,ים, בריכות, חולצות צמודות וכאלה חח וגם בגלל שאני ממש לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שריפת קלוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מירית

    ענת פלדמן
    09/02/2009

    אין ירידת שומנים נקודתית, אנחנו לא יכולים לכוון לרזות בבטן ולא בירכיים למשל.כמובן שאירובי זו דרך נפלאה לשרוף שומנים, לא כדאי ללכת רק על דרך אחת אלא עדיף לגוון. אם את יכולה קודם כל לנסות את הכל ולראות מה הכי נעים ונוח לך, מה הכי גורם לך הנאה. אני מאד אוהבת מדרגה, זה גם שיעור קשה ששורף המון קלוריות - אבל אולי לך זה לא יתאים? שווה להתנסות ואז להחליט. ובכלל, כדאי לגוון. לעשות פעם שיעור כזה, פעם אחר, פעם מסילה נעה ((הליכה מהירה ולחילופין ריצה קלה של כשעה).
    בשביל להשיג את המטרה שלך אני ממליצה לך במקביל לשמור על תזונה נבונה ומאוזנת, כמה שפחות ג'אנק, כמה שיותר בריאות. שלבי גם תרגילי כוח או בחדר הכושר, או שבחלק מהשיעורים עושים כמה תרגילים בסוף השיעור.
    אנחנו פה לשאלות נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו