תרגילים בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרגילים בהריון
    קרן
    30/05/2009

    היי,
    אני לא יודעת אם זה הפורום הנכון אז סליחה מראש.
    איזה תרגילים ניתן לעשות בהריון?אני בחודש רביעי.הליכות של חצי שעה אני עושה כל יום אך מה עוד ניתן לעשות?
    אני בלחץ כי פיתאום גדלו לי צדדים ופיתאום הרגליים שלי נדבקות (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת).
    והדבר האחרון שאני רוצה זה שתיהיה לי בטן ענקית לאחר הלידה.
    אני 1.70 ואני שוקלת 54.לפני הלידה שקלתי 50 זאת אומרת שעליתי ב4 חודשים 4 קילו שזה המון!

    מה ניתן לעשות?איזה תרגילים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרגילים בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושכחתי לציין עוד משהו

    קרן
    30/05/2009

    הפחד הגדול ביותר שלי זה שהחזה יפול בסוף ויהיה מלא בסימני מתיחה.
    אז לגבי הסימני מתיחה אני משתמשת בשמן נבט חיטה ובמלא קרמים אבל לגבי הנפילה שלו הבנתי שאין מה לעשות זהו טבע העולם.ובכל זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם ענת ועוד...

    יעל הראל
    30/05/2009

    מזל טוב על ההריון, אני מסכימה עם כל הטיפים של ענת ורק רוצה להדגיש שהליכות יכולות להועיל מאוד והן מומלצות בהריון, ישנם מחקרים שמעידים על תרומה של ההליכה להרגשה טובה בהריון וללידה קלה יותר, ולכן אני ממליצה בחום. אני ממליצה לך לבצע (כל עוד זה לא קשה לך מדי) תרגילי עיצטב וחיטוב ליריכיים, יש הרבה מאוד תרגילים באינטרנט, תרגילים אלו לא יהוו פתרון קסם כי בכל זאת הגוף משתנה מעט, אבל הם יתרמו למראה מחוטב ומוצק יותר. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה הפורום הנכון :)

    ענת פלדמן
    30/05/2009

    ברכות על ההיריון, את נשמעת בהיריון ראשון ואני שולחת לך ברכות והצלחה ובעה"ש שיעבור בקלות.
    בעיקרון כל מה שעשית לפני ההריון מבחינת פעילות גופנית אפשר להמשיך במהלך ההיריון, אבל עם "יתר קשב" לגוף שלך, ולמתן את הפעילות. ההליכות שאת עושה מצויינות, אפשר ורצוי לגוון עם שחייה למשל אם זו אופציה הפעילות האירובית תורמת לשריפת שומנים כללית של הגוף, המשיכי.
    הצדדים שגדלו, הרגליים הנדבקות - קבלי את זה בהבנה ובאהבה. הגוף שלך מכין את עצמו ללידה. הן מבחינת הורמונים, הן מבחינת מקום לעובר. זה סימן טוב. גם ארבעת הקילוגרמים שעלו -זה בסדר. כל עוד את אוכלת בריא ומאוזן. לא "בשביל שניים" אלא רק מעט יותר ממה שהיית מורגלת לו בעבר. ירקות, פירות , קטניות, חלבון איכותי, ארוחו קטנות לאורך היום ושותה רק מים - זה מצויין. עוברים על הגוף שינויים והם טבעיים לגמרי.
    תרגילי החיזוק שאת מבצעת מחזקים את השרירים אבל לא ממיסים את השומן. זה אפשרי לביצוע במהלך ההיריון, ובאמת לא חסרים תרגילים. עם כדור פיטבול (למשל למחוץ אותו בין הירכיים על מנת לחזק את השרירים הפנימיים של הירך), למחוץ אותו בין הידיים (לחיזוק שרירי חזה וזרועות). אם עד עכשיו לא ביצעת תריגלים לחיזוק שרירי הבטן לא כדאי להתחיל באינטנסיביות. אני כן בעד תרגיל משולב שעובד על כמה שרירים במקביל וביניהם על גם על השרירים העמוקים של הבטן: מעמידת שש את מישרת רגל לאחור, ויד נגדית קדימה ומרימה את שתיהן בו זמנית תוך כדי שמירה על גב ישר ובטן אסופה.
    כשישיה שבועות אחרי הלידה את יכולה בהמלצת הרופא לחזור להתאמן. עד אז את שומרת על תזונה נכונה ומאוזנת, וכשזה מתאפשר את חוזרת לפעילות, גם לכזו שמחזקת את שרירי הבטן ובהע"ש והגנטיקה הגוף חוזר לקדמותו. אין שום סיבה שלא לחזור למשקל ולהיקפים שהיו לך לפני הלידה, ואפילו להראות טוב יותר.
    השמן שאת מורחת לטובת סימני המתיחה הוא סבבה, אני לא ממש מאמינה שזה עובד אבל את מרגישה שאת עושה משהו וזה כבר חשוב. תרגילי חיזוק לשרירי החזה (בדומה למה שרשמתי לך עם הכדור) תורמים למראה חזה מורם יותר ואני ממליצה בחום.
    תרגילים נוספים יש באתר שלי או ברשת.
    בשעה טובה ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו