מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משקולות על היידיםזהבי08/06/2009
האם באמת אסור ללכת עם משוקלות עם הידיים או שזה עוד אחד מהמיתוסים? אם אסור אבקש לדעת למה.
תודה רבה,
זהבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקולות על הידיים
יעל הראל08/06/2009הי, זה נכון שלא מומלץ ללכת עם משקולות על הידיים כיוון שזה מעלה את לחץ הדם.
באופן אישי, אינני חושבת שמדובר על משקלים גבוהים, אם צועדים עם משקולות במשקל נמוך זה בסדר, אבל אז עולה השאלה של מה הן בעצם תורמות להליכה...? ולכן, לסיכום לדעתי עדיף לצעוד בלעדיהן ולבצע תרגילים מתאימים לידיים אם רוצים לעבוד גם עליהן. ואם רוצים להעלות את רמת הקושי בהליכה, ניתן להגביר את קצב ההליכה לצעוד בשיפוע, להוסיף אינטרוולים של ריצה וכו'. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מוסיפה
ענת פלדמן08/06/2009הליכה עם משקוליות על הידיים יוצרת עומס על שורש כף היד, לכן לא מומלץ בכל אימון. מידי פעם אני דווקא כן בעד לשלב. זה מעלה את עצימות האימון, תורם בו זמנית לשיפור הכושר האירובי ולחיזוק שרירי הזרועות. כשאת פועלת נכון, מודעת לטווח התנועות שלך, לא מעמיסה יתר על המידה עם המשקל ולא משלבת את המשקולות בכל אימון אירובי - זו יכולה להיות תוספת מבורכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצורת אימון
זהבי09/06/2009שלום לכן,
רציתי לשאול לעצעתכן: האם אימון התחלתי לנשים סביב גיל 30 כדאי יהיה להתחיל אות בהליכה מתונה של 5 דקות לצורך חימום ולהמשיך ב- 15 דקות הליכה בקצב מהיר יותר ואח"כ לבצע אימון עיצוב עם משקולות יד או גומיה כולל 5 דקות עבודה על בטן וכמובן מתיחות ב- 5 דקות האחרונות או שהאימון לא מספיק אפקטיבי ומורגש ואולי יש לכן עצה אחרת אשמח מאוד לשמוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהי המטרה שלך
ענת פלדמן09/06/2009אם זה לצורך ירידה במשקל הייתי מעלה את זמן האימון האירובי (ההליכה) לפחות 40 דק' 3 פעמים בשבוע, בתוספת כמובן תרגילי ההתנגדות. גם כדאי לעבוד על כל השרירים בגוף (הוסיפי ירכיים, ישבן, גב...) אם המטרה שלך היא בעיקר שיפור הכושר הגופני אז בתור התחלה זה בסדר, כדאי בהדרגה להעלות את עצימות החלק האירובי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









