הליכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה
    ענבל
    07/07/2009

    שלום

    הספורט שלי הוא הליכה בחוץ. האם הליכה ארוכה במשך שעה ורבע בקצב בינוני שווה לשריפת הקלוריות כמו אימון קצר יותר אך מאומץ יותר? או שעדיף אימון קצר יותר עם מאמץ גדול יותר ?( המטרה לרדת במשקל).
    שאלה נוספת האם יש צורך "להכניס" את הבטן בזמן ההליכה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה

    יעל הראל
    09/07/2009

    הי,
    הליכה היא פעילות מצויינת ומומלצת לשיפור הכושר ולירידה במשקל. בעקרון פעם נהגו להגיד למתאמנים שהליכה/ריצה בקצב איטי לאורך זמן ארוך יותר, תורמת לשריפת שומנים באופן מיטבי, ברמה העקרונית זה נכון, כי כשמבצעים פעילות בעצימות נמוכה מקור האנרגיה העיקרי שהגוף משתמש בו הוא שומנים, אבל זה לא נכון אבסולוטית, כיוון שאם אדם יבצע מאמץ קצר וישקיע את מלוא הכוח, הרי הוא ישרוף יותר קלוריות באימון ואז בכל מקרה אם נחשב את החלק היחסי של השומנים הנשרפים במאמץ, עדיין נמצא שהחלק הזה באופן יחסי גדול יותר מאשר אם הוא היה צועד בקצב איטי, ולכן העצה שלי אלייך היא לבצע את ההליכה בקצב הכי מהיר שאת/ה יכול/ה -לאורך פרק הזמן בו את/ה יכול/ה להתמיד בו, באופן הזה תשרפ/י הכי הרבה קלוריות בפעילות (וכמובן שגם החלק יחסי של הפחמימות והשומנים יהיה בהתאם). בעניין הבטן, רצוי ל"הכניס" את הבטן בזמן ההליכה ולצעוד זקוף כדי להוריד עומס מהגב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו