קפלי שומן אחרי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קפלי שומן אחרי לידה
    נעמה
    27/07/2009

    שלום וצהריים טובים.
    אני אחרי לידה שלישית ומעוניינת להיפטר מקפלי שומן שצצו במתניים ובצידי הישבן עקב הלידה. שאר הגוף שלי הוא בסדר, לא חטוב אך לא שמן, ורק הקפלים האלה מוציאים אותי מדעתי.

    מה אפשר לעשות כדי להיפטר מהם???

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפלי שומן אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומות נעמה ומז"ט

    ענת פלדמן
    27/07/2009

    בתור אמא לשלושה אני בהחלט מבינה :)) את קפלי השומן אפשר להוריד באמצעות תזונה נכונה, פעילות אירובית ותרגילי כוח - לכל שרירי הגוף בכלל ולאזור הבטן בפרט. באתר שלי תוכלי למצוא מאמר (שהתפרסם גם כאן ב BEOK) לגבי חיזוק השרירים באזור התחתון של הבטן.
    קחי בחשבון שלוקח לגוף עד שנה לחזור לעצמו, אבל זה לא אומר שאי אפשר להתחיל, עכשיו.
    הקפידי על תזונה עם מאזן קלורי שלילי, אבל יותר מזה - על ההרכב התזונתי של האוכל. מה לא? את וודאי יודעת. לא מטוגן, לא סוכרים, ומנה כייפית רק פעם בשבוע. מה כן? לשתות רק מים, לכוון לאכילה של ירקות, פירות, קטניות, חלבון איכותי, דגנים. במקביל לעשות פעילות אירובית - גם לטובת הבריאות הכללית שלך, גם לטובת שריפת שומנים. כל פעילות שאת אוהבת לעשות, שלוש פעמים בשבוע לפחות, במשך 45 דק'. גם הליכה אינטנסיבית עם העגלה היא מצויינת...
    הרבה סבלנות, זה תהליך וזה לוקח זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו