שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    לילך
    17/08/2009

    שלום...
    עברתי מבחן אור היום. רציתי לדעת מה הסיכוי שלי לעבור אותו. אני בת 26. הריצה של 1000 מטר עשיתי 6.42 דקות, ו 27 כפיפות בטן. האם זה מספיק ? ואם לא מה עליי לשפר ? ומה אתם ממליצים לי ?האם הקריטריונים משתנים לפי הגיל (26) והמשרה שאני מיועדת אליה (חקירות) ?
    תודה מראש,
    לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילך

    יעל הראל
    18/08/2009

    הי, לצערי אינני מכירה מבחן "אור", המבדק המוכר לי הוא בר-אור ולמיטב זכרוני כדי לעבור אותו, צריך לרוץ 2000 , לבצע כפיפיות בטן שכיבות סמיכה. בכל אני מניחה שביחידה אליה נבחנת יכולים לתת לך את הקריטריונים למעבר המבחן. לא פירטת באיזה מסגרת עשית את הבחינות (צבא? משטרה?). בכל אופן, כדי להיות בטוחה שתעברי, אני ממליצה לך לנסות לחזק את שרירי הבטן, לתרגל כל יום 5-6 דקות של תרגילי בטן שונים (כל התרגילים שאת מכירה) וכמובן לבצע פחות סט אחד של התרגילים המתבצעים במבחן (לרב מבקשים עליות משכיבה לישיבה ממש עד שהמרפקים נוגע בבירכיים). רצוי שתבצעי פעילות ארובית לפחות 2-3 פעמים בשבוע, את יכולה לבצע הליכה מהירה עם אינטרוולים של קטעי ריצה, בכל פעם תאריכי את קטעי הריצה כך שבסוף תקופת האימונים נסי לרוץ את ריצת ה 1000 מ'. באופן הזה תשפרי את הסיבולת האירובית שלך ותשפרי את תוצאת הריצה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו