צריכה לשפר את רמת הכולסטרול הטוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה לשפר את רמת הכולסטרול הטוב
    מישהי
    23/08/2009

    שלום רב,
    אני בת 34 , 1.71 מ , 81 ק"ג. לאחרונה עשיתי בדיקות דם מקיפות (כי הייתי חולה) במהלכן התגלה שכל הפרמטרים בסדר גמור (סוכר, כולסטרול רע, טריגליצרידים וכו') חוץ מאשר הכולסטרול הטוב שנמצא נמוך מידי - 21. רופאת המשפחה אמרה לי שהדרך היחידה לשפר זה באמצעות פעילות גופנית.
    לאחר שהבראתי התחלתי לצעוד 45 דקות 4 פעמים בשבוע (כמעט 5 ק"מ). כמה זמן לוקח עד שהכולסטרול הטוב יעלה, לאיזו רמה עלי לשאוף? והאם אני יכולה לעשות עוד משהו ? (אוכל מסויים?)

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומות

    ענת פלדמן
    23/08/2009

    מבחינת תזונה הרי שבחירה בבריאות היא תמיד מתאימה. כווני לאכילה של שומנים בריאים - שמן זית, טחינה גולמית, אגוזי מלך, קטניות, ירקות, חלבונים איכותיים, ושתי רק מים.
    מבחינת הפעילות הגופנית את עושה נכון, כדאי להוסיף פעילות אנאירובית (תרגילים מול התנגדות) על מנת לשמר את מסת השריר ולתרום לשריפה קלורית גבוהה יותר גם במנוחה. גם בפעילות האירובית מומלץ לגוון - הוסיפי מידי פעם צעידה עם שני בקבוקי מים, או עם משקוליות - נסי מידי פעם לשנות מהירויות, להוסיף דילוגים או ריצה קלה. כל אילו יצרו שינויים בדופק ויתרמו לשריפה קלורית גבוהה יותר, לאימון אפקטיבי יותר ולשיפור אופטימלי של הסבולת האירובית.
    זה לוקח זמן, זה מאד אישי ומשתנה ואנחננו מדברות על תהליך. מה שמאד יכול לעזור לטובת הצלחתו - חשיבה חיובית. האמיני באורח החיים הבריא שלך - ואת משיגה את המטרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטרול טוב

    יעל הראל
    25/08/2009

    מסכימה על כל מה שענת אמרה ומדגישה שחשוב לעשות פעילות אירובית שבאמת מעלה את הדופק, כזו שגורמת להזעה ולהתנשפות, בנוסף זה באמת תהליך ארוך וחשוב לא להישבר, אלא להתמיד, כי זו הדרך היחידה להשפיע על רמת הכולסטרול (חוץ מכמובן עניין התזונה). ודבר אחרון חשוב מאוד: כוסטרול גבוה/נמוך הוא גם עניין של גנים, אני באופן אישי מכירה אנשים שמבצעים פעילות גופנית כל יום, אוכלים נכון ועדיין רמות הכולסטרול שלהם בינוניות, לכן כדאי לקחת בחשבון גם את התורשה המשפחתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו