הליכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה
    רויטל
    01/09/2009

    שלום
    יש לי לצערי עשרה קילוגרמים מיותרים.
    אין לי הרבה זמן לפעילות גופנית ולאחרונה רכשתי הליכון כדי לנסות להתעמל בבית.
    אבקש לדעת - האם הליכה של 2 קמ מידי במהירות של 4 קמש יום על גבי ההליכון תסייע לי?
    האם יש צורך ביותר?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעילות הליכה

    ענת פלדמן
    01/09/2009

    מתחילה ברשותך עם התזונה, נתון חשוב לא פחות. אשמח לשמוע גם מה גילך :) אכן הליכה של שני ק"מ מידי יום בקצב של 4 קמ"ש עדיפה על לא מאומה, אם כי אפשר למקסם את יעילות המכשיר והאימון. (תתחדשי, אגב !)
    אימון אינטנסיבי יותר (מיד אסביר) של 3-4 פעמים בשבוע. מתחילה בחימום הליכה של 5 דק', בקצב 3.5 (אם 4 זה קצב מהיר עבורך??) עולה להליכה מהירה יותר במשל 5 דק' נוספות (קצב 5 נניח) ממשיכה עם הליכה בקצב 4 הפעם בשיפוע של 4 מעלות, חוזרת שנית על הסבב כולו עד שאת משלימה הליכה של כ 40 דק'.
    הוסיפי תרגילי התנגדות לכל הגוף, של לפחות רבע שעה, בכל אימון ומתיחות לסיום.
    אני מזמינה אותך לעיין באתר שלי - מאמרים, אימונים לדוגמא (כאלו שפרסמתי ב"מנטה" ועוד), תפריטים ואני מקווה שגם השראה לחשיבה חיובית והרבה אופטימיות. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך..

    רויטל
    04/09/2009

    ראשית תודה אבקר באתר.
    יש לי בהליכון תכניות. בחרתי תכנית של חצי שעה, יותר אינטנסיבית, מהירות מקסימלית 5 שבה אני ממש צריכה לרוץ.. וחלק מהזמן שיפועים.
    לאחר כרבע שעה התחלתי להרגיש תחושת עקצוץ/גירוד באזור הירכיים ישבן בטן!!
    ממש חזקה. האם תופעה מוכרת? ובנוסף, בעת הריצה הרגשתי את הבטן מקפצת איתי. האם הליכה בכלל יכולה לעזור להפטר ממנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיה :)

    ענת פלדמן
    04/09/2009

    אם תאמרי לי מה גילך זה מאד יקל. תחושת העקצוץ, ה"נמלים" מתחת לעור - מוכר בקרב ה"מתחילין בכושר", במיוחד באינטנסיביות לא תקדימית. עם הזמן זה פשוט יעלם. בלי קשר אני מזכירה שכדאי לעשות בדיקות כלליות לפני תחילת אימונים. ההליכה כפעילות אירובית בעצימות בינונית-גבוהה בשילוב (!) עם תזונה נכונה וגם עם תרגילי התנגדות - לא רק לבטן אבל גם - יתרמו להפחתה של אחוז השומן הכללי בגוף כמו גם בבטן. זה גם לוקח זמן. כדאי להישקל פעם בשבוע (בלבד) ובמקביל כל כמה שבועות למדוד היקפים (או מידת מכנסים).
    לגבי שאלתך על הקפה: יעל ואנוכי מחלקות בינינו את השאלות כך שנחכה לתשובתה ואשמח להוסיף אחריה. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה

    יעל הראל
    05/09/2009

    הי מיה,
    ראשית כל הכבוד כל היוזמה והמוטיבציה, אני חושבת שעשית החלטה נכונה כשקנית הליכון, כיוון שכך תבזבזי הרבה פחות זמן בהתניידות לחדר כושר. הפעילות שהצעת היא בסדר גמור, אם כי יש לקחת בחשבון שהתרומה שלה היא באופן חסי לרמת הכושר שלך. כך שאם את מרגישה שההליכה שתיארת קשה עבורך והיא מאמצת, היא תסייע, ואם היא איננה קשה תצטרכי לשנות אותה.
    בכל אופן בעתיד, עם הזמן תהיי צריכה להאריך ולשנות את האימון. למשל להוסיף הליכה בשיפוע, לשנות את המהירויות, לצעוד מרחק גדול יותר וכו', (אחרת הגוף יתרגל וההוצאה הקלורית תקטן).
    לסיכום, נסי לבדוק עם עצמך עד כמה האימון קשה עבורך, לדעתי השאיפה שלך צריכה להיות תמיד למעלה וכך למשל את צריכה להחליט שבעוד חודש-חודש וחצי תעלי את המהירות ל 4.5-5 קמ"ש, אח"כ ל 6 קמ"ש וכו'. בהצלחה, אשמח אם תעדכני איך את מתקדמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת ויעל

    רויטל
    05/09/2009

    תודה על התשובות
    אני בת 36.
    אשמח לעצתן בעניין הקפה. קשה לי מאוד לוותר עליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו..

    רויטל
    05/09/2009

    הגובה שלי 1.60 ואני שוקלת 60.
    האם השאיפה להגיע לחמישים מוגזמת? הייתי שם לפני כמה שנים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנחנו

    ענת פלדמן
    05/09/2009

    באותו גיל :) השאיפה שלך לא מוגזמת - אם היית שם, והיה לך שם טוב מבחינת כל ה"מסביב": אוכל, פעילות גופנית, אורח חיים - אז אין שום סיבה שלא תחזרי לשם. הרבה מזה קשור לדימוי גוף, לאיזון בין גוף ונפש, גם עבודה פנימית (Being, מעבר לdoing החשוב כל כך לגוף). זכרי שהמשקל לא ממש חשוב ברגע שאת פעילה מבחינה אירובית ואנאירובית ומה שחשוב יותר זה אחוז השומן בגוף שבא לידי ביטוי בצמצום היקפים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו