מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קפהרויטל04/09/2009
לענת שלום
אחד מהקשיים שלי עם הדיאטה הוא הקפה.
אני שותה בין 3 ל - 4 ספלים ביום של קפה הפוך. זה אומר הרבה חלב ובכל פעם כפית סוכר (חום).
קשה לי מאוד לוותר את התענוג הזה הגם שאני כבר די מצליחה להפטר מהמשהו המתוק ליד.
עצה טובה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפה ועוד
ענת פלדמן05/09/2009כמה זה "הרבה חלב"?. כדאי לכוון לכוס חלב דל ביום באמת כי החלב הוא מקור עשיר בקלוריות. כפית סוכר חום היא כ 20 קל' כך שזה פחות משמעותי. גם 4 כפיות קפה ביום זה לא מעט. נסי להפחית לשבוע הקרוב לשלוש כוסות, ובשבוע שאחרי לשתיים ביום, ועם זה להישאר. למשל כוס אחת בבוקר ואחת אחה"צ (בשעות ה"קשות"). את לא חייבת לוותר על המתוק ליד. גם פרוסת לחם קל עם כפית ריבה או כפית נוטלה יכולה להתאים. מה שחשוב זה סך הקלוריות היומי כמו גם איכות הקלוריות שאת צורכת. זה נכון שכדאי לקבל את הקל' מאוכל (ולכן לשתות רק מים) אבל זה לא מה שימנע ממך להגיע למטרה שלך, וודאי אם זה גורם לך כזה נחת. אז רק להוריד בהדרגה בכמויות, להיות מודעת לתזונה במשך כל היום כולו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקפה
יעל הראל06/09/2009מסכימה עם ענת וגם מציעה לך אולי להוסיף מים לקפה כך שלא כולו/רובו מבוססים על חלב. בנוסף, אני מאוד מאמינה שבדיאטה אסור לעשות חיים קשים מידי, אחרת נשברים ואוכלים יותר. אם הקפה הוא משהו שאת כ"כ אוהבת, נסי להפחית בדברים אחרים, כי כמו שענת אמרה מה שמשפיע על הירידה בסוף זה סה"כ הקלוריות שצורכים ולא הקפה או הקינוח שהרשנו לעצמינו באופן נקודתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
רויטל06/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף גדול...
יעל הראל06/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









