שלום,תכניתא ימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום,תכניתא ימון
    דניאל
    22/10/2009

    שלום בנות,
    זו התכנית המחודשת והמסודרת..משהו.
    אשמח אם תכוונו אותי כמו שעשיתן בצורה מצוינת פעם שעברה..אגב כולי תודה!
    סמית משין-סקוואט 3 סטים 12X10
    כפיפות כפית בסמית עם מדרגה(תאומים,אני בקשתי) 3 סטים 12 חזרות 15 משקל 15

    חזה-שכיבות סמיכה בסמית 3 סטים חזרות-כשל ,היום ב"ה הצלחתי 12 (משנה עד כמה אני מרחיקה תרגליים?)
    גב- כאן שונה לגרוויטון משקל 8 12X2
    כתפיים- לחיצה עם משקולות בישיבה על ספה גובה 75 מעלות 2 סטים 12X4
    יד אחורית פשיטה בפולי-עם הדבר הזה שנראה כמו 2 חבלים 2 סטים של 12 משקל 10
    יד קדמית על פיטבול כפיפה במשקולות 2 סטים 12 חזרות משקל 5(לא ממש זוכרת איך עושים)
    מה חות דעתך..
    ואציין שאני עושה שיעור בודיפמפ םעמיים בשבוע.שני ורביעי .אז אני לא ממש יודעת איך לתמרן עם התכנית..היום לדוג' עשיתי הכל חוצ מהיד קדמית וכתפיים מה שכן עשיתי דדליפט עם שמקל 25 והמדריך צחק עלי..שזה כלום משקל.:(
    אז מה עושים..תזכרות אחוזי שומן שגדלו.משקל 62 גובה 168.
    תודה מכל הלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום,תכניתא ימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל

    ענת פלדמן
    23/10/2009

    התכנית נראית בסהכ בסדר, את הרי מלווה גם על ידי מדרך בחדכ כך שאני מניחה שאפשר לסמוך עליו. לטובת המטרה שלך חשובה מאד התזונה - אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע להתאמה אישית לפי חלוקה אופטימלית של פחמימות-שומנים-חלבונים, איכות וכמות קלורית שמתאימה לנתונים שלך.
    אין בעיה לשלב את שיעור הבודיפאמפ - קחי מנוחה של כחצי שעה בין לבין והטעיני את המצבורים עם ארוחה קלה. מה לגבי שחייה? ממליצה בחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    דניאל
    24/10/2009

    שבוע טוב,
    באמת?אין בעיה לעשות אחרי שיעור בודיפמפ?..אמרו שזה במקום אימון כח..והאמת שזה גם מעייף..יחסית.

    בע"ה תור לדיאטנית בדרך..רק שנצליח להתמיד.
    אני לא ממש מלווה במדריך -זה מדריך משמרת..אנימ אמינה שהוא יכול לבדוק פה ושם אם אני עושה טוב..זה בסה"כ..

    ב.שאלה לי..מה זה קרוספיט.האם זה יכול לעזור לי..במששהו..
    האם בצקב של התכנית..יש מצב שאתקדם..לעלות במסת שריר..קיצר.זה הולך לאיזהשהו כיוון..?
    סליחה אני יודעת שלבנית שי תוכנית AB וכל מיני כלאה..אני לא מבינה בשלי..יש מצב שזה לכיוון כלשהו של התקדמות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוספיט

    ענת פלדמן
    24/10/2009

    שית אמון דינאמית שמתנהלת כרשת חברתית מקוונת תכנית כושר יצירתית שמקורה ביח' העלית של הצבא האמריקאי (מגזין מנטה גליון אוג' 09). אימון אינטנסיבי ביותר, לא מתאים לכל אחד...
    התכנית שלך מאד מאתגרת, בשילוב עם תזונה נכונה אכן יש מצב להעלות משמעותית את מסת השריר אם אכן זו המטרה. חזרים לי המון נתונים על מנת לתת תשובה אחראית כמעט בלתי אפשרי דרך הרשת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • :)

    דניאל
    25/10/2009

    100 אחוז..תודה רבה!
    התנצלות קראתי שוב את מה שרשמתי..סליחה על השגיאות הקלדה עיוורת..חח נס שהצלחת להבין ..:)

    אגב ישנם גם כמה שינויים בתכונית..אעדכן בע"ה מחר.
    ולא יודעת למה..היום על ההאליפטי בקושי סחבתי תדקות..כמה שניסיתי ..בגעתי בקושי לדופק עלוב של 125..בערך.ואז ניסיתי הלגביר ושוב..כאילו פנצרו אותי ..וחוזר חלילה..זה שורף משהו בקצב הזה?
    תודה שוב..ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    ענת פלדמן
    26/10/2009

    יקרה, הקשיבי לגוף שלך, הוא מאותת לך שאולי יתכן עומס יתר. ה"כאילו פינצ'רו אותי" זו תחושה שמרמזת שאולי יש להפחית את העומס ולקחת יומיים מנוחה. ועוד: תזונה נכונה ומאוזנת. שנת לילה טובה. שורה תחתונה: שורפים יפה מאד גם בדופק שכזה, כמובן תלוי בגיל, ובכל זאת - כנראה שצריך לנוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון

    יעל הראל
    26/10/2009

    מסכימה עם ענת ומוסיפה שלפעמים יום יומיים מנוחה, יכולים להוביל ביום הבא לאימון טוב ויעיל בהרבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקח לתשומת ליבי..:)

    דניאל
    26/10/2009

    פשוט מפחדת שיום יגרור ום ועוד יום בלי חשק..
    לא יודעת אם זה הרגשה של פיצרו כמו..כאילו לקחו לי את כל הכייף..שעד שאתה מגיע לרמה שאתה מרגיש הנאה מאימון מלהתאמצ..פתאום..חוסר חשק..-זה בטוח קשור שהגוף צריך לנוח?..
    פסדר,אני אקח לתשומת ליבי בע"ה מחר דיאטנית.לפחות נעשה משהו מועיל.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו