כושר לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כושר לאחר לידה
    אפרת
    01/11/2009

    ילדתי לפני 3 שבועות. האם אני יכולה כבר לחזור לצעוד? אילו תרגילים אני יכולה להתחיל לעשות או שאני צריכה לחכות עד 6 שבועות. כבר אין לי סבלנות... אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אפרת

    ענת פלדמן
    01/11/2009

    אכן ההמלצה היא לחכות שישה שבועות, אני לא הייתי מקדימה את החזרה לכושר, למרות שאני יודעת בדיוק על מה את מדברת - הרצון הזה כבר לקום ולהתחיל. חכי עוד שבועיים-שלושה והתחילי עם צעידות, בהדרגה להעלות את העצימות, אז יהיה מקום גם לשלב פעילות אנאירובית, תחילה בזהירות ובהדרגה להעלות את העצימות. הגוף שלך זקוק לאתנחתא הזו, את מספיק עובדת קשה עם הבייבי גם כך. תהני תהני מהתקופה הזו, זה עובר כל כך מהר. תהיינה לך עוד שנים אינספור בעה"ש לצעוד. מזל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לכושר לאחר לידה

    יעל הראל
    04/11/2009

    הי, ראשית מזל טוב!! כפי שאמרה ענת, בד"כ נהוג לחכות 6 שבועות, עם זאת היו לי מתאמנות שחזרו אחרי 3 שבועות. לדעתי זה מאוד אינדיווידואלי ושונה בין אישה לאישה. אם את מרגישה טוב את יכולה לחזור לפעילות, כמובן שהכוונה לפעילות, לא מאמוצת ולא לעבודה בחדר כושר, לדוגמה הליכה מתונה של 20-30 דק' או תרגילי תנועה לשחרור הגב ותרגילים לחיזוק לרצפת האגן יכולים להיות טובים ולא מזיקים. בכל אופן, אני ממליצה לך באמת להנות קצת מהחופש ושים לב לא העמיס על הגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו