מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מסת שריררוית03/11/2009
האם אשה בגיל 50 יכולה להעלות את "מסת השריר"?....האם זה אפשרי באמת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלאת מסת השריר
יעל הראל04/11/2009זה בהחלט אפשרי להעלות את מסת השרירי בגיל 50, כי זה איננו תהליך שהינו רק תלוי גיל. יש לי מתאמנות שהעלו מסת שריר ם מעל גיל 60(!)
אם האימון מותאם ליכולות המתאמנת וישנה הקפדה על תזונה נכונה הכוללת מנת חלבון מספקת בצורה יומיומית, אין סיבה שאישה בגיל זה לא תעלה את מסת השריר. עם זאת, חשוב לזכור שהיכולת לעבות את מסת השריר הינה גנטית ולכן, מידת ההתקדמות של התהליך היא שונה מאדם לאדם. כמו כן, מסת השריר של נשים נמוכה בהרבה מזו של גברים וזו עוד סיבה שבגללה לעיתים נדמה לנו הנשים שאנחנו לא מצליחות להעלות אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אפשרי ואפילו
ענת פלדמן04/11/2009רצוי, לטובת שמירה על השלד, השרירים, שריפה מטבולית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
רוית05/11/2009קודם כל תודה על תגובתכן,
שנית, הלכתי במשך שנה למכון כושר, השתתפתי שם בשיעורים - לפי היכולת שלי, (2 שיעורי התעמלות עם אימוני התנגדות משקוליות, וגומיות כפיפות בטן מתיחות וכו' ושיעור אחד יוגה כל שבוע) ולמרות כל המאמץ והשיעורים האיכותיים וההשקעה הכספית, בבדיקה שעשיתי לאחרונה, מתברר שמסת השריר אצלי נמוכה מהטווח הנורמלי, (20 שזה נמוך מאוד כנראה)
ובעצם לא היה אצלי שום שינוי.....לגבי חלבונים, אני אוכלת אפילו מעט יותר מהדרוש, אז עכשיו אני לא ממש בטוחה שאני יודעת איך להמשיך מכאן ומה לעשות....להירשם שוב למכון כושר אני כבר לא רוצה.
מה דעתכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני
ענת פלדמן05/11/2009לא יודעת עד כמה הבדיקה הזו מהימנה ולא כדאי להסתמך על התוצאות האלו. (אלא אם כן עשית זאת במכון מיוחד, יש כזה בוינגייט למשל). את רואה את השינוי, את מרגישה בהיקפים, את מכירה את גופך, את מרגישה חזקה יותר או חזקה אותו הדבר. המטרהשלך אני מניחה היא הבריאות (פיזית ומנטלית בעה"ש). ולכן להיות פעילה ולאכול מאוזן ובריא - כבסיס, שגרה ודרך חיים. אם חד"כ זו כבר לא המסגרת - אז כדאי לכוון לכווני פעילות אחרים, לפי מה שמתאים לך. גם לגבי התזונה כדאי ללכת להתאמה וליעוץ אישי במקביל לפעילות הכושר. אין ספק שעבודה מול התנגדות זו הדרך (בשילוב עם תזונה וחשיבה, מקומו של ה MIND בפעילות) ואפשר לעשות את זה גם לא בחד"כ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
יעל הראל05/11/2009אני מסכימה עם ענת ומוסיפה שישנה חשיבות גם לתזמון צריכת החלבון לאחר הפעילות, הקפידי לצרוך את החלבון מיד לאחר שיעורי ההתנגדות, בלי להתעכב, שיאו של "חלון ההזדמנויות" של בניית השרירים הוא עד 45 דקות מסיום האימון.
בנוסף אני חושבת שרק פעילות גופנית תוכל להעלות את מסת השריר, אולי עבודה עם מאמן בחדר הכושר תוכל להיות מותאמת יותר ליכולות ולמטרות שלך. בכל מקרה, אל תפסיקי להתאמן, שנה זה פרק זמן שנראה לנו ארוך, אבל הוא מציין רק התחלה של תהליך ארוך, לוקח לגוף הרבה זמן ליצור מסת שריר משמעותית, אני מאמינה שאם תמשיכי להתאמן ולאכול נכון, תצליחי להעלות את מסת השריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב...תודה...
רוית05/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









