בטן תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטן תחתונה
    לילי
    22/11/2009

    שלום יעל. הפעילות הגופנית שלי היא ריקודי בטן. מצד אחד איזור הבטן מאד שרירי, יותר מאי פעם, מצד שני, למרות שהמתניים הוצרו וכל האיזור שרירי מאד, הבטן התחתונה נראית זוועה. האם יכול להיות שבריקודי בטן לא מפעילים את הבטן התחתונה?איזה אימון אפשר לעשות?
    אגב יש לי אחוזי שומן גבוהים יחסית, משהו גנטי, למרות שאני רזה מאד בשאר הגוף-למרות שהבטן לא שטוחה, האם זה קשור?האם יש משהו שניתן לעשות?
    אני מעדיפה לא לרזות עוד, כיוון שגם כך אני די "דחליל". אבל בעבר שעשיתי פילאטיס הבטן היתה שטוחה יותר מהיום, הייתי באותו המשקל
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילי

    יעל הראל
    22/11/2009

    בהחלט ייתכן שבריקודי בטן מניעים פחות את החלק התחתון של הבטן, כי הוא פחות תנועתי ולכן הוא מתחזק פחות. עם זאת, הסיבה העיקרית לכך שהחלק התחתון של הבטן נראה פחות מעוצב הוא כנראה מבנה גוף (עניין גנטי) ובנוסף זה גם עניין אנטומי שיש לכולנו, מכיוון שקיר הבטן מעל הטבור חזק יותר מאשר לקיר הבטן שמתחת לטבור-(שהוא החלק התחתון של הבטן).
    אני ממליצה לך בחום לחזור לבצע שיעורי פילאטיס, כיוון ששיעורים אלה עובדים חזק מאוד על שרירי הבטן העמוקים ועל שרירי הבטן בכלל והם "מצרים" את הבטן ו"מכניסים" אותה פנימה. בנוסף, את יכולה לחפש באינטרנט תרגילים לשריר הבטן הרחב בטני, השריר שמקיף את הבטן ותורם למראה חטוב ופחות בולט שלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו