אופניים ובעיות גב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אופניים ובעיות גב
    אפרת
    01/12/2009

    שלום לכן,
    יש לי מתעמלת בפילאטיס שיש לה בעיות גב תחתון תחתון וגם קיפוזה והיא מעוניינת לקנות אופניים
    ניידות (רגילות, לא אופני כושר) כדי להתנייד ממקום למקום. אמרתי לה שלדעתי לא מומלץ לה אופניים בגלל הגב והמלצתי לה להמשיך בהליכות ובפילאטיס וכדאי גם שחיה ולוותר על האופניים. מה דעתכן?אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אופניים ובעיות גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אפרת

    יעל הראל
    02/12/2009

    בתשובה לשאלתך, הייתי שמחה לדעת מדוע היא מעוניינת לרכוב על אופניים? האם זו דרכה לבצע פעילות אירובית? וגם מה בדיוק הבעייה שלה בגב התחתון?
    בגדול הייתי ממליצה לה לשלב רכיבה על אופניים לפרקים ולא להפוך את זה לאמצעי תחבורה ראשי. רכיבה על אופניים, אם היא נעשית נכון ולא בתנאי שטח ( כי שם יש קפיצות, ירידות תלולות ועליות חדות) יכולה לתרום לה לשיפור הסיבולת האירובית כך שחבל לוותר עליה לגמרי. חשוב שהיא תקפיד על ישיבה נכונה: כלומר שהיא איננה יושבת נמוך מידי ושהזווית במפרק הברך שלה לא קטנה מידי- באופן הזה היא תמנע היווצרות של לחץ על הגב. לסיכום: אין ספק שפילאטיס והליכות יכולות להיות פעילויות טובות עבורה אבל לדעתי היא יכולה לשלב רכיבה על אופניים במידה נכונה. המליצי לה גם לבצע תרגילי שיחרור ומתיחה לגב ולרגליים לאחר הרכיבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו