אירובי לפני הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אירובי לפני הריון
    מודאגת מאוד
    11/12/2009

    שלום

    אני בת 25 מנסה להרות, רציתי לדעת אם פעילות אירובית על מכשיר אליפטי 3 פעמיים בשבוע במשך שעה כל פעם בדופק שלא עובר את ה- 150 יכול למנוע כניסה להריון? האם זה יכול להשפיע על תהליך ההפריה?

    יש לציין שמזה כשנה אני הייתי עושה אירובי + משקולות במשך שעתיים 3 פעמיים בשבוע אך מאז שאני מנסה להרות הפסקתי עם אימוני המשקולות והתחלתי להתעמל פחות...

    אודה לתשובתך :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אירובי לפני הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירובי לפני הריון

    יעל הראל
    11/12/2009

    הי,
    בעיקרון אין הנחייה להפסיק לבצע פעילות גופנית משום סוג שהוא לקראת כניסה להריון. מה שכן מומלץ זה לא לבצע פעילות מאומצת מדי בשלושת החודשים הראשונים להריון, כי בטרימסטר זה הסיכויים להפלות גדולים יותר. במשך ההריון עצמו מומלץ ורצוי לבצע פעילות גופנית (התעמלות מתונה והליכות). לסיכום, אין סיבה להתעמל פחות אם את מנסה להיכנס להריון כיוון שזה לא פוגע בתהליך, המשיכי להתאמן ללא חשש, תהני מהספורט, נקי בעזרתו את הראש והשתמשי באימון כאמצעי מרגיע ונעים, שבת שלום ובהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו